ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اعلام کرده موتور هوش مصنوعی TensorFlow را به صورت اپن سورس در می آورد

گوگل چندی پیش اعلام کرد که با استناد به مجوز Apache 2، موتور هوش مصنوعی خود به نام TensorFlow را به صورت اپن سورس در می آورد و این یعنی بخشی از نرم افزار مورد استفاده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

گوگل چندی پیش اعلام کرد که با استناد به مجوز Apache 2، موتور هوش مصنوعی خود به نام TensorFlow را به صورت اپن سورس در می آورد و این یعنی بخشی از نرم افزار مورد استفاده شرکت مورد بحث که در سیستم های یادگیری ماشینی آن مورد استفاده قرار می گیرد (همان سیستم هایی که کار ترجمه عبارات نوشته شده روی تابلوها را انجام می دهند یا با نگاه کردن به مجموعه عظیمی از عکس ها می توانند تشخیص دهند یک گربه چه شکل و شمایلی دارد) از این پس به صورت رایگان در اختیار همه قرار می گیرد.

گوگل اعلام داشته از این پس موسسات تحقیقاتی یا شرکت های مختلف می توانند از این نرم افزار بهره بگیرند و خوشبختانه علاوه بر کامپیوترهای بزرگ و قدرتمند، امکان اجرای آن روی دستگاه های موبایل نیز فراهم خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت مستقر در مانتین ویو اعلام داشته «برای تسریع تحقیقات در حوزه یادگیری ماشینی» چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و در عین حال خاطر نشان کرده که با این اقدام قصد دارد از مرحله تحقیقات «مستقیما به مرحله تولید محصولات بدون نیاز به بازنویسی کدها» قدم بگذارد.

ناگفته نماند، اگر ابزارهایی که این شرکت به صورت داخلی برای یادگیری ماشینی به کار می برد به نوعی استاندارد در حوزه تحقیقات هوش مصنوعی بدل گردند، این مساله بیش از هرچیز دیگری به نفع خود گوگل است چراکه به این ترتیب بر جمعیت افرادی که نرم افزارهای مورد استفاده اش را بهبود می بخشند اضافه خواهد شد.

این کمپانی مستقر در ماینتن ویو، در ادامه یک وبسایت اختصاصی را برای این انجین راه اندازی کرده و دستورالعمل های لازم برای شروع کار با آن را نیز منتشر نموده که از طریق این لینک قابل دستیابی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Marilyn Monroe
    Marilyn Monroe | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    با سلام

    خانم موسوی بنده به شما یک ایمیل دادم خواهش میکنم پاسخ بدید اگر وقت داشتید
    ممنونم

  • مهندس
    مهندس | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    درود بر شما
    وب سایت قابل دسترس نیست

مطالب پیشنهادی