ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت پلتفرمی برای ایجاد ارزهای شبیه به بیتکوین ایجاد کرده است

مایکروسافت دیگر برای تامین مخارج خود حسابی روی ویندوز 10 باز نمی کند و حالا که این شرکت زیر پرچم ساتیا نادلا مدیر عامل جدیدش است، سرمایه گذاری های هنگفتی را روی خدمات مبتنی بر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

مایکروسافت دیگر برای تامین مخارج خود حسابی روی ویندوز 10 باز نمی کند و حالا که این شرکت زیر پرچم ساتیا نادلا مدیر عامل جدیدش است، سرمایه گذاری های هنگفتی را روی خدمات مبتنی بر کلاود انجام داده و از راه اندازی سرویس تازه ای برای رمزگذاری به سبک بیتکوین خبر داده.

کارشناسان این شرکت مستقر در ردموند به استارتاپی به نام ConsenSys ملحق شده اند تا روی پلتفرمی تحت عنوان Ethereum کار کنند که شرکت ها امکان می دهد از فناوری Blockchain بهره بگیرند که در ارزهای رمزگذاری شده مورد استفاده قرار می گیرد.

این اقدام همزمان با بیشتر شدن علاقه بانک ها به وجوه شبیه به بیتکوین انجام می گیرد و می توان گفت که در بهترین زمان ممکنه رخ داده است. با این همه، مایکروسافت اعلام کرده که موارد کاربرد بیتکوین تنها ذره ای از چیزی هستند که می توان با تلفیق امنیت رمزگذاری شده و اطمینان پذیری دیتابیس blockchain به دست آورد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همچنین قرار است که از این فناوری در انجام و تایید مبادله هر گونه اطلاعات استفاده شود و در نتیجه آن را به گزینه ای ایده آل برای دیگر صنایع بدل می کند. بدین ترتیب، شرکت ها می توانند از طریق قالب های ساده، «قراردادهای هوشمندی» را بر مبنای دیتابیس blockchain ایجاد نمایند.

اما اصلی ترین جاذبه این فناوری، ارزی به سبک بیتکوین است که هوش از سر موسسات مالی برده. فناوری ارائه شده توسط مایکروسافت به کاربران امکان می دهد تا از طریق شبکه های دو سویه و نوعی الگوریتم پولی مبتنی بر Ethereum را دریافت نمایند. با این همه، کاربران می توانند ارزهای مختص به خود را ظرف تنها 20 دقیقه آن هم با امنیتی به مراتب بیشتر از بیتکوین بسازند و ارزش آن را نیز هر 15 ثانیه یک بار آپدیت کنند که 40 برابر سریع تر از بیتکوین است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Bitcoin.ir
    Bitcoin.ir | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یکی از راه هایی که بتونن با بیت کوین رقابت کنن سرعت بیشتر هست و گر نه همیشه چیزی که اول میاد خیلی بیشتر بهش توجه میشه

  • pouya
    pouya | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    نمیدونم ماکروسافت تا کجا پیش بره مثل بقالی شده
    همه چیزی میخواد بفروش برسونه داشته باشه
    مگه میشه مگه داریم

  • anonymous
    anonymous | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    میدونم خیلیا اینجا هنوز از سازوکار و نبوغ فوقولاده ای که پشت بیت کوینه خبر ندارند
    خواهش میکنم پادکست شماره ی 16 جادی رو گوش کنید تا واقعا بفهمید اون پشت چه خبره

مطالب پیشنهادی