ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیوندای از نخستین خودروی سواری برند لوکس خود رونمایی کرد

هنوز یک هفته از این خبر که هیوندای قصد دارد برند مستقل جنسیس را برای خودروهای لوکس خود انتخاب کند نگذشته که این شرکت کره ای از نخستین مدل این خط تولید به نام G90 رونمایی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

هنوز یک هفته از این خبر که هیوندای قصد دارد برند مستقل جنسیس را برای خودروهای لوکس خود انتخاب کند نگذشته که این شرکت کره ای از نخستین مدل این خط تولید به نام G90 رونمایی کرد.

بد نیست بدانید، همه مدل های جنسیس با حرف G شروع می شوند و پس از آن نیز عددی قرار دارد که  موقعیت و رتبه ماشین در خط تولیدش را معلوم می کند. از این رو احتمالا مدل G90 پرچمدار این برند محسوب خواهد شد و هیوندای با آن می تواند همه قدرت و توان خود در حوزه تولید ماشین های لوکس را به خوبی به نمایش همگان بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در رابطه با تولید مدل مذکور، مدیر ارشد واحد تحقیق و توسعه هیوندای، وونگ-چال یانگ نیز چنین اظهار داشته که: «G90 در صدر برترین های برند جنسیس جای گرفته و نشان می دهد که شرکت سازنده تا چه اندازه به رضایت و خوشنودی مشتری های خود اهمیت می دهد.»

با اینکه شرکت کره ای مورد بحث از عنوان «ظرافت اسپرت» برای توصیف زبان طراحی این خودرو یاد کرده، اما از نظر ظاهر، G90 با سواری قبلی جنسیس که به تازگی رونمایی شده فرق چندانی ندارد. در مدل جدید شاهد همان شکل شش ضلعی جلو پنجره دستگاه هستیم و چراغ ها نیز همان طرح را دارند و فقط کمی کشیده تر شده اند. البته، صندق عقب خودرو طراحی کاملا جدید به خود گرفته و بیشتر شبیه محصولات مرسدس بنز یا کادیلاک است تا هیوندای. در کناره های خودرو از هیچ خط و طرح تیزی استفاده نگردیده و همه خطوط کاملا منحنی و نرم به سمت عقب منتهی می شوند.

آنچه از خبرها بر می آید، هیوندای قصد دارد G90 را جایگزین Equus کند. زمان عرضه آن نیز اوایل آذر ماه اعلام شده و اگر مشتاق خرید این خودروی لوکس هستید، لازم نیست زمان زیادی را انتظار بکشید. در آخر هم اشاره کنیم مدل G90 نخستین و یکی از 6 برندی خواهد بود که قرار است تا سال 2020 میلادی خط تولید آینده جنسیس را پر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • عشق جنسیس
    عشق جنسیس | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    دوستان تو این سایت http://jocar.ir/posts/post/news/66 نوشته قیمت هیوندای جنسیس کوپه مدل 2015 برابر 29.900 دلار هست با دلار 3700 حساب کنیم میشه 110 میلیون ما پس چرا انقد تو بازار قیمتش با 110 میلیون تفاوت داره؟؟
    این مدل جدید هم که خدا میدونه قیمتش چقدر هست

  • تنها
    تنها | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    در خصوص اون دوستمون باید بگم هیوندای یک سال دیر از ایران خودرو شروع کرد پس خاک بر سرش
    این عکسی رو هم گذاشتید مطمینید که ماله جنسیس هست؟اخه پلتفرم خودرو شبیه ایودی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی