ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازی جدید سازندگان Monument Valley منتشر شد

استودیو خلاق Ustwo Games که پیش از این با عرضه عنوان تحسین شده Monument Valley، قدرت بالای خود در فضاسازی های سه بعدی و ارائه گیم پلی بی نظیر برای محیط های مینیمالیستی روی صفحه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

استودیو خلاق Ustwo Games که پیش از این با عرضه عنوان تحسین شده Monument Valley، قدرت بالای خود در فضاسازی های سه بعدی و ارائه گیم پلی بی نظیر برای محیط های مینیمالیستی روی صفحه نمایش موبایل را به اثبات رسانده بود، چندی پیش از بازی جدید خود برای هدست واقعیت مجازی سامسونگ، Gear VR پرده برداشت.

این بازی که تحت عنوان Land's End شناخته می شود، حالا برای این دستگاه عرضه شده و اولین مشتریانی که به خرید Gear VR اقدام کنند، می توانند از انجام بازی لذت ببرند. ورژن نهایی هدست واقعیت مجازی سامسونگ حالا با قیمتی 99 دلاری به فروش می رسد و پرچمدارهای اخیر این شرکت را پشتیبانی می کند. با این حال، اگر مایل به اجرای Land's End باشید، باید علاوه بر Gear VR، یک گلکسی اس 6 هم داشته باشید.

از لحاظ بصری، Land's End رویکردی مشابه با Monument Valley را دارد اما شیوه حل معماها با توجه به تغییر نوع برقراری ارتباط بازیکن با بازی بسیار تغییر کرده است. البته، Land's End همچنان یک پازل است اما این بار به جای تسلط بر محیطی کوچک و پیچ در پیچ، باید در محیط های بزرگی به گشت و گذار بپردازید.

هدف نهایی شما در Land's End، بیدار کردن تمدنی باستانی با استفاده از قدرت ذهن است. طبق گفته ی سازندگان بازی، آن ها برای ساخت محیط ها، از نواحی بکر و دست نخورده عربستان صعودی، ایسلند و نواحی سنگی همچون بنای استون هنج ایده گرفته اند. Land's End در 5 مرحله روایت می شود که بنا به سرعت بازیکن، طی 30 الی 50 دقیقه می توان آن را به اتمام رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدمهدی
    محمدمهدی | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    این بازی میتونه نشون بده که
    میتونیم تا یک یا دوسال اینده شاهد این باشیم که خیلی از مردم سراغ این دستگاه ها برن و فروش چشمگیری پیدا کنه

مطالب پیشنهادی