ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روز رسانی پائیزه ویندوز ۱۰ آماده عرضه است

مایکروسافت ظرف چند ماه گذشته مشغول آماده سازی یک به روز رسانی مهم برای ویندوز ۱۰ بوده و حالا آماده است تا این به روز رسانی را در اختیار تمامی کاربرانش بگذارد. گفته می شود ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

مایکروسافت ظرف چند ماه گذشته مشغول آماده سازی یک به روز رسانی مهم برای ویندوز ۱۰ بوده و حالا آماده است تا این به روز رسانی را در اختیار تمامی کاربرانش بگذارد.

گفته می شود هم اکنون بیش از ۱۱۰ میلیون سیستم ویندوز ۱۰ را به اجرا در می آورند و آپدیت یاد شده از همین امروز در دسترس استفاده کنندگان دستگاه های مذکور خواهد بود. در این به روز رسانی برخی از مشکلات جزئی رفع شده و در رابط کاربری نیز بهبود ها و تغییراتی صورت پذیرفته.

گفتنی است که دگرگونی های اعمال گشته روی رابط کاربری بنا بود تا در نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ پیاده سازی شوند اما ردموندی ها به دلیل کمبود زمان ترجیح دادند آنها را طی یک به روز رسانی و بعد از ارائه ی محصول نهایی به بازار عملی سازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از چشم گیرترین تغییرات اضافه شدن نوارهای عنوان رنگی برای اپلیکیشن های دسکتاپ است، هم اکنون اپ های مذکور به خاطر داشتن تایتل بارهایی با رنگ یکسان همگی مشابه اپ های پیش فرض ویندوز ۱۰ که توسط مایکروسافت طراحی شده اند به نظر می رسند.

مایکروسافت منوی راست کلیک را نیز در قسمت های مختلف سیستم عامل بهبود بخشید، متون این منو را قدری بزرگتر و رنگ زمینه اش را نیز مقداری تیره تر کرده تا با ظاهر کلی ویندوز ۱۰ همخوانی بیشتری داشته باشد.

دگرگونی عمده ی بعدی باز می گردد به اسکایپ که حالا به شکل پیش فرض و در قالب سه اپلیکیشن مقیم در جدیدترین سیستم عامل اهالی ردموند حضور دارد. این سه اپ امکان ارسال و دریافت پیغام، تماس صوتی و ویدئویی را میسر سازند و ضمناً هنوز هم در صورت نیاز می توانید نسخه ی کامل اسکایپ را به شکل جداگانه دریافت کنید.

سایر تغییرات نیز بسیار جزئی هستند و شامل مواردی همانند بهبود یافتن ظاهر آیکن های سیستمی می شوند. مایکروسافت اکنون به کاربرانش این امکان را می دهد تا اپلیکیشن ها را روی ابزارهای ذخیره سازی جانبی نیز نصب نمایند و البته بهینه سازی های نیز در رابطه با حالت ویژه ی تبلت صورت پذیرفته و برای مثال می توانید با سوایپ کردن به سمت پایین اپ ها را ببندید.

در به روز رسانی پائیزه ویندوز ۱۰ اج و کورتانا نیز کامل تر شده اند. مرورگر اج لینک های favorites، تنظیمات و موارد ذخیره گشته در reading list کاربر را روی دستگاه های مختلف او سینک خواهد کرد و در کنار بالا رفتن پایداری اش حالا می توانید در آن با بردن نشانگر ماوس روی زبانه هایی که در یک پنجره باز دارید پیش نمایشی از محتوای آنها را ببینید.

دستیار صوتی ویندوز هم بدون نیاز به اشتراک مایکروسافت کار خواهد کرد و همچنین اکنون قادر است از میان نوشته هایی که بوسیله استایلوس در دفترچه اش وارد می کنید مواردی همانند شماره تلفن ها، ایمیل ها و آدرس ها را شناسایی و به شما برای تنظیم نمودن یک یادآور بر اساس آنها کمک کند.

به روز رسانی نوامبر ویندوز ۱۰ از امروز و از طریق بخش ویندوز آپدیت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    بهترین روش نصب درایور های لپ تاپ و پی سی استفاده از درایور پک سلوشن است...اخرین نسخشو ک مربوط ب ویندوز 10 هست رو دانلود کنید ب صورت افلاین همه چیز رو نصب میکنه...واسه کارت گرافیک هم سایت سافگذر بصورت کاملا حرفه ای درایورهاشو میزاره.امیدوارم کمک کرده باشم

    • hhh
      hhh | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

      دمت گرم حمید جان

  • iman
    iman | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    اقاچرا کجاحجمش سه گیگه؟!من خودم اپدیت کردم و حجمش سیصد و حدودا پنجاه مگ

    • FarhaD
      FarhaD | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

      البته اینجا نوشته 3 گیگ
      http://windows.microsoft.com/en-us/windows-10/windows-update-faq
      به نظر من مسخره میاد هیچ جای دیگه هم ننوشته حجمش چقدره
      مطمئن هستید که سیصد و خورده ای مگ دانلود شده؟

  • pouya
    pouya | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    3 گیگ اپدیت خوب این که بروز رسانی نیست
    طراحی مجدده این اپدیت فشرده شده هست حالا چرا باید این همه فایل تغییر کنه تا یک سیستیم عامل بهتر عمل کنه
    تو لینوکس که همچین چیزی به عمرم ندیدم بیاد بگند اپدیت کردن
    ت ویندوز هم بخواد اپدیت اینجوری بیاد

    مخابرات عروسی میگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی