ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Mi 5 از شیائومی با اسم رمز «Gemini» در پایگاه داده گیک بنچ رویت شد

زمان به سرعت می گذرد و به زودی پرچمدار شیائومی یعنی تلفن هوشمند Mi 4 یکساله خواهد شد. شرکت مذکور در طول ماه های پیشین اسمارت فون های دیگری همانند Mi 4c و Mi 4i را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۲

زمان به سرعت می گذرد و به زودی پرچمدار شیائومی یعنی تلفن هوشمند Mi 4 یکساله خواهد شد. شرکت مذکور در طول ماه های پیشین اسمارت فون های دیگری همانند Mi 4c و Mi 4i را رونمایی کرده، اما این روزها همگان منتظر هستند تا یک پرچمدار جدید با نام احتمالی Mi 5 از این برند وارد میدان شود.

در همین راستا امروز یک اسمارت فون شیائومی با اسم رمز «Gemini» در پایگاه داده ابزار بنچ مارک گیری گیک بنچ رویت شده که بر حسب مشخصه های آن می توان حدس زد با محصولی قدرتمند طرف هستیم و شاید همین دستگاه بنا داشته باشد نقش برترین دیوایس آتی چینی ها را عهده دار شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند مورد اشاره از چیپستی با شماره کد MSM8996 برخوردار بوده که حالا آن را به عنوان تراشه ی ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ می شناسیم. گیک بنچ اطلاعاتی را در رابطه با پردازنده ی گرافیکی دیوایس فاش نساخته ولی می دانیم محصولات مجهز به قوی ترین تراشه ی کوالکام دارای آدرنو ۵۳۰ خواهند بود که نسبت به GPU به کار رفته در اسنپدراگون ۸۱۰ یعنی آدرنو ۴۳۰ تقریباً چهل درصد کارایی بیشتر را ارائه می کند.

ضمناً مطابق آنچه در پایگاه داده مذکور به ثبت رسیده موبایل تحت آزمایش شیائومی دارای سه گیگابایت رم بوده و اجرای اندروید مارشملو نیز از دیگر خواص آن به حساب می آمده.

همچنین امروز شایعه دیگری نیز انتشار یافته که در آن گفته می شود اسمارت فون Mi 5 همانند دیگر همتای خود یعنی Redmi Note 2 Pro از حسگر اثر انگشت برخوردار خواهد بود.

این شایعه می افزاید بر خلاف آنچه اخیراً در محصولات چینی ها مرسوم گشته سنسور یاد شده در بخش پشتی دستگاه جای نگرفته و شرکت سازنده ترجیح داده آن را در قسمت جلویی محصولش تعبیه کند. از دیگر شنیده ها هم اینکه مجدداً تاکید شده Mi 5 به سراغ حسگرهای سه بعدی فراصوت کوالکام برای شناسایی اثر انگشت رفته، موضوعی که آن را چندین بار در خبرها و در لا به لای گمانه زنی های مختلف خوانده بودیم.

تا به امروز حدس بر این است که اسمارت فون پرچمدار آتی شیائومی دارای نمایشگری ۵.۲ یا ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود و در کنار پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی را نیز با خود به همراه خواهد داشت. البته به یقین در مورد هیچ یک از نوشته های بالا به قطعیت نمی توان اظهار نظر کرد و باید منتظر ماند تا طی روزهای پیش رو جزئیات بیشتر و دقیق تری در اختیارمان قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mehrdad
    mehrdad | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    خداکنه 5.2 باشه.
    در هر صورت نمیخرم :|

  • امیر
    امیر | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    QHD اضافه هست
    همون فول اچدی کافی بود

  • محمد
    محمد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    این تلفن قرار بود 11 نوامبر معرفی بشه. چرا هیچ خبری ازش نشد.

مطالب پیشنهادی