ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیانوژن مسیر راه خود را برای سال 2016 اعلام کرد

سیانوژن، امروز صبح طی مراسمی در آمستردام، از نقشه راه خود برای سال آینده پرده برداشت. این کمپانی در نظر دارد تا طی یک سال پیش رو، حضور خود را در جهان افزایش دهد. همانند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

سیانوژن، امروز صبح طی مراسمی در آمستردام، از نقشه راه خود برای سال آینده پرده برداشت. این کمپانی در نظر دارد تا طی یک سال پیش رو، حضور خود را در جهان افزایش دهد. همانند Android One، سیانوژن قصد دارد تا با همکاری تعدادی از تولید کنندگان تلفن همراه، دستگاه های مخصوص به خود را در چندین کشور جهان عرضه کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هدف اصلی، ارائه کیفیتی مناسب و عملکردی بالا با قیمت اندک است. سیانوژن می خواهد تلفن های همراهی بسازد که تهیه آن ها با پرداخت مبلغی کمتر از 100 دلار هم ممکن خواهد بود. آن ها متعهد شده اند که پشتیبانی خود را از این دستگاه ها، حتی پس از ارائه چندین آپدیت ادامه دهند.

استیو کاندیک، مدیر بخش تکنولوژی و یکی از موسسین سیانوژن، حوزه ای که قصد ورود به آن را دارند «غرب وحشی» خواند. از نگاه سیانوژن، حالا دستگاه هایی با قیمت اندک بسیار هستند اما هیچ کدام پشتیبانی نرم افزاری خوبی ندارند. تلفن های ارزان قیمت سیانوژن قرار است در برابر چنین جریانی بایستند و سیستم عاملی به روز و مستحکم ارائه کنند.

بخشی از این تجربه، از طریق CM13، نرم افزاری آپدیت شده بر اساس مارشملو ارائه خواهد شد. سیانوژن برنامه دارد تا انتهای امسال، CM13 را به وضعیتی با ثبات رسانده و آماده عرضه کند. سال آینده نیز ورژن جدید سیستم عامل سیانوژن با همه تغییراتی که حالا شاهد آن هستیم عرضه می گردد.

اگرچه هدف اصلی این شرکت طی سال آینده، ساخت نرم افزاری کارآمد و سخت افزار ارزان قیمت است اما سیانوژن طرح هایی هم برای توسعه یک پرچم دار در سر دارد.

آخرین تلفن پرچمداری که از سیستم عامل سیانوژن بهره برد، وان پلاس وان است که بعدها کمپانی سازنده آن تصمیم گرفت Oxygen OS را جایگزین اش کند. گزینه دیگری که می توان از آن تحت عنوان پرچمدار سیانوژن یاد کرد، Wileyfox Storm است.

توسعه دهندگان سیستم عامل سیانوژن می خواهند سال آینده بازار تلفن های ارزان قیمت و اقتصادی را با محصولات با کیفیت خود به چالش بکشند و رقبایشان از همین حالا باید خود را آماده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    همشون یه جای کارشون میلنگه و یه قسمتی رو درست پشتیانی نمیتونن بکنن .... رام اصلی میاد پر از مشکله حالا این دیگه داستانیه

  • میلاد
    میلاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    من همیشه دوست داشتم از رام های سیانوژن استفاده کنم چون واقعا سرعت خوبی دارن، ولی متاسفانه هر بار به دلیلی بعد از نصب پشیمون شدم، تو آرین بارش هم همین اواخر روی S5 Dous نصب کردم، ولی متاسفانه مشکل نداشتن صدا تو تماس هارو داشتم و برگشتم دوباره به رام اصلی و سنگین خود سامسونگ :-)

مطالب پیشنهادی