ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سیانوژن دسترسی به پکیج اپلیکیشن های اختصاصی اش را برای کلیه کاربران فراهم کرد

ماد سیانوژن به خاطر تنظیمات شخصی سازی فراوان و تجربه کاربری منحصر به فرد، در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین محصولات نرم افزاری مبتنی بر اندروید تبدیل شد. عرضه سیستم عامل سیانوژن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

ماد سیانوژن به خاطر تنظیمات شخصی سازی فراوان و تجربه کاربری منحصر به فرد، در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین محصولات نرم افزاری مبتنی بر اندروید تبدیل شد. عرضه سیستم عامل سیانوژن و پکیج اپلیکیشن های اختصاصی اش با عنوان C-Apps هم توانست این محبوبیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در صورت استفاده از Cyanogen OS، می توانید از اپلیکیشن های اختصاصی آن همچون گالری، شماره گیر، ایمیل،‌ AudioFX و ابزار شخصی سازی تم بهره ببرید. اگر تا امروز برای تجربه این اپلیکیشن ها نیازمند نصب سیستم عامل سیانوژن بودید، از این پس می توانید آنها را به صورت جداگانه روی مادهای سیانوژن نیز نصب کنید.

کاربرانی که ماد سیانوژن را در موبایل اندرویدی خود نصب کرده اند از این پس قادرند با بروزرسانی آن به آخرین نسخه، اپلیکیشن های C-Apps سیستم عامل سیانوژن را دانلود و از آنها استفاده کنند. با نصب پکیج C-Apps نه تنها به اپلیکیشن های سیستم عامل سیانوژن، بلکه به فروشگاه تم و گزینه های شخصی سازی آنها هم دسترسی خواهید داشت. 

با اختیاری بودن دانلود پکیج C-Apps، سیانوژن می تواند ماهیت کم حجم بودنش که دلیل اصلی استقبال کاربران از آن بوده را حفظ کند. برای دانلود اپلیکیشن ها می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • the last knight
    the last knight | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    :))))))

  • MKGH
    MKGH | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    روی گوشی من باگ داشت
    theme chooser و phone کلا از کار افتاد

مطالب پیشنهادی