ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک اعلان های “پیشنهادی” را در اپلیکیشن موبایل خود آزمایش می کند

اگر از اپلیکیشن موبایل فیسبوک استفاده می کنید، ممکن است به اعلان های پیشنهادی برخورد کرده باشید. این نوتیفیکیشن ها را می توانید مطابق تصویر بالا با لیبل Suggested و یک ستاره کوچک در کنارشان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

اگر از اپلیکیشن موبایل فیسبوک استفاده می کنید، ممکن است به اعلان های پیشنهادی برخورد کرده باشید. این نوتیفیکیشن ها را می توانید مطابق تصویر بالا با لیبل Suggested و یک ستاره کوچک در کنارشان تشخیص دهید.

به غیر از اپلیکیشن موبایل، این اعلان ها را می توانید در نسخه دسکتاپ فیسبوک هم ببینید. اما واقعا اعلان پیشنهادی چه معنایی می تواند داشته باشد؟ وبسایت The Next Web ساعاتی پیش این موضوع را از طریق فیسبوک پیگیری کرده و چنین پاسخی دریافت کرده است: "ما به دنبال راهی هستیم تا در اپلیکیشن فیسبوک، اعلان هایی که ممکن است برایتان مفید واقع شوند را برجسته کنیم".

هدف فیسبوک از این قابلیت در واقع پیشنهاد اعلان هایی است که ممکن است برای کاربر مفید ظاهر شوند. این حرکت از سوی فیسبوک می تواند برای رقابت با توئیتر باشد که مطابق اخبار، آزمایش قابلیتی مشابه اعلان های پیشنهادی فیسبوک را از ماه سپتامبر آغاز کرده. در هر صورت، این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی است و هنوز نمی توانیم در مورد کاربردی بودن یا نبودنش قضاوت کنیم.

اعلان های پیشنهادی در همین مرحله هم با مشکلاتی مواجهند. به عنوان مثال به نظر می رسد که نمی توان از نمایش آنها در مرکز اعلان ها جلوگیری کرد. اما از جهتی دیگر، این قابلیت می تواند برای کاربران فعال فیسبوک که نمی خواهند از کوچکترین مسائل غافل بمانند بسیار مفید و کاربردی ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی