ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ ZBook Studio کمپانی HP رسماً معرفی شد؛ نوت بوکی که می خواهد به جنگ مک بوک پرو برود

کمپانی HP روز گذشته از جدیدترین لپ تاپ خود با نام ZBook Studio پرده برداشته است؛ اولترا بوکی ۱۵.۶ اینچی که کاربران قدری حرفه ای تر را هدف گرفته. دستگاه یاد شده قرار است از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۶

کمپانی HP روز گذشته از جدیدترین لپ تاپ خود با نام ZBook Studio پرده برداشته است؛ اولترا بوکی ۱۵.۶ اینچی که کاربران قدری حرفه ای تر را هدف گرفته. دستگاه یاد شده قرار است از ماه دسامبر و با قیمتی ۱۶۹۹ دلاری وارد بازار شود و شرکت سازنده اش می گوید که آن را صرفاً به منظور رقابت با مک بوک پروهای کمپانی اپل به تولید رسانده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است که ZBook Studio به بهترین و قدرتمند ترین قطعات سخت افزاری حال حاضر بازار تجهیز شده، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی این نوت بوک رزولوشن UHD دارد و نمونه ای نیز با عنوان ZBook 17 راهی بازار خواهد شد که از صفحه نمایشی ۱۷.۳ اینچی برخوردار خواهد بود.

در زمینه ی پردازنده نیز کاربران قادر خواهند بود از میان چیپ های Core i7 نسل ششم اینتل یا تراشه های Xeon این شرکت گزینه ی مد نظر خود را انتخاب نمایند و دستگاه با حداکثر ۲ ترابایت حافظه ی ذخیره سازی داده از نوع HP Z Turbo Drive G2 و ۳۲ گیگابایت حافظه ی رم در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

IMG_20151111_115223836_HDR_w_600

همچنین قوی ترین لپ تاپ حال حاضر HP می تواند به یکی از پردازنده های گرافیکی Quadro M1000M انویدیا (با ۲ گیگابایت حافظه ی اختصاصی از نوع GDDR5) و یا HD Graphics 530 اینتل مجهز گردد.

روی بدنه ی محصول دو پورت تاندربولت ۳، سه درگاه USB 3.0 یک درگاه HDMI 1.4  و یک درگاه کارت حافظه ی SDXC گنجانده شده. ZBook Studio از شبکه های وای فای a/b/g/b/ac با دو آنتن قدرتمندش پشتیبانی به عمل آورده و از فناوری ارتباطی بلوتوث ۴.۰ نیز بهره مند است.

HP نوت بوک مذکور را به اسپیکرهای Bang & Olufsen و میکروفونی دوگانه تجهیز کرده و کاربران محصول نهایی را با ویندوز ۷ و یا ۸.۱ دریافت کرده و به یقین می توانند آن را به رایگان به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند.

zbookdock_w_600

ضمناً امروز داکی با عنوان HP ZBook Dock نیز رونمایی شد که وسیله ای جانبی محسوب شده و با قیمتی ۲۲۹ دلاری سه پورت USB 3.0، یک پورت USB-C، یک پورت اترنت، یک پورت تاندربولت ۳، یک پورت VGA، یک درگاه ترکیبی ورودی و خروجی صدا و دو درگاه دیسپلی پورت را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    هیچ شرکتی نمیتونه تو لپ تاپ و پی سی با اپل رقابت کنه چون هر سخت افزاری رو پی سی و لپ تاپ ویندوزی هستند
    ولی میشه رو دستگاه های اپل کنار مک ویندوز رو هم داشت و این یه مزیته

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

    هیچ شرکتی نمیتونه تو لپ تاپ و پی سی با اپل رقابت کنه چون هر سخت افزاری رو پی سی و لپ تاپ ویندوزی هستند

  • Reza Sohrabi
    Reza Sohrabi | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    pc فقط ویندوز
    لپ تاپ فقط مک بوک پرو
    تمام

  • alpha
    alpha | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    عجب چیزیه لامصب
    حیف پول هیچکدوم رو ندارم! باید با سیستم 2004 کار کنم!
    اکلیپس فقط بالا میاد! خداروشکر که لااقل بالا میاد!

مطالب پیشنهادی