ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت نخستین فروشگاه مستقل خارج از آمریکای شمالی خود را در استرالیا افتتاح کرد

مایکروسافت پس از منهتن نیویورک، اکنون دومین فروشگاه پرچمدار خود را نیز در سیدنی استرالیا افتتاح کرده است که نخستین نمونه مستقل و با این اندازه در خارج از آمریکای شمالی به حساب می آید. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

مایکروسافت پس از منهتن نیویورک، اکنون دومین فروشگاه پرچمدار خود را نیز در سیدنی استرالیا افتتاح کرده است که نخستین نمونه مستقل و با این اندازه در خارج از آمریکای شمالی به حساب می آید.

شرکت ساکن ردموند برای ایجاد هیجان، وعده ملاقات با شخصیت Master Chief بازی پرطرفدار Halo و بلیط رایگان کنسرت را داده بود و خریداران نیز با تشکیل صف در شب پیش از افتتاحیه، از این تصمیم استقبال کردند.

هرچند این شرکت محصولات خود را به شکل آنلاین در ۱۸۰ کشور جهان به فروش می رساند و با ۱۱۰ فروشگاه فیزیکی حضور قدرتمندی نیز در آمریکای شمالی (شامل ایالات متحده، کانادا و پورتو ریکو) دارد، اما تاکنون خارج از این محدوده فروشگاه فیزیکی مستقلی نداشت.

برای نمونه می توان به مراکز خرید کشور چین اشاره کرد که شرکت ساکن ردموند در آنها ۱۷ فروشگاه غیر مستقل و مشترک با برند های دیگر ایجاد کرده بود. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کاربران با وجود چنین فروشگاه های مستقلی دیگر لازم نیست در مراکز متفرقه به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردند و می توانند همزمان با دیگر نقاط جهان، به تنوع کاملی از جدیدترین ابزارهای الکترونیکی معرفی شده توسط مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

این شرکت طرفداران پلتفرم گیمینگ خود را نیز فراموش نکرده و بخش بزرگی از فروشگاه ۵۰۰ متر مربعی سیدنی را برای کنسول اکس باکس در نظر گرفته که در آن ۱۷۸ پنل دیجیتالی، به پخش ویدیو از ۳۸ منبع متفاوت اختصاص دارند.

1447248652813

مایکروسافت از میزهای چوبی بزرگ برای به نمایش گذاشتن محصولات و چراغ های LED سفید برای نورپردازی استفاده کرده است.

smh_1447248652375

در این فروشگاه علاوه بر محصولات مایکروسافت، تنوع بالایی از ابزارهای تولید کنندگان دیگر نیز ارائه می شود که از جمله آنها می توان به هدفون های بیتس متعلق به شرکت رقیب یعنی اپل اشاره کرد.

مایکروسافت علاوه بر این میزهایی موسوم به Answer Desk را در فروشگاه خود تعبیه کرده که کاربران، می توانند برای رفع مشکلات محصولات و مشاوره در مورد خرید از مسئولان آن کمک بگیرند، موردی که به Genius Bar در فروشگاه های اپل شباهت دارد. (سابقه حضور مستقل اپل در استرالیا به سال ۲۰۰۸ باز می گردد و سامسونگ نیز در سال ۲۰۱۲ نسبت به افتتاح فروشگاه خود در این کشور اقدام کرده بود).

smh_1447248652115

در پایان لازم به ذکر است که مایکروسافت این فروشگاه را ۶ هفته پیش از تعطیلات کریسمس و همزمان با آغاز عرضه جدیدترین ابزارهای خود افتتاح کرده و امیدوار است این موضوع به افزایش فروش محصولاتی مثل Surface Pro 4، Surface Book و تلفن های هوشمند Lumia 950 و Lumia 950 XL منجر گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آوش
    آوش | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    اموجی قلب رو چجوری میزارن؟؟ همین ادمکه که چشماش قلب شدن. الان به شدت بهش نیاز دارم
    :(

    • اسمیت
      اسمیت | ۱۸ دی ۱۳۹۴

      ?

مطالب پیشنهادی