ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن ساز آنلاین « پازلی » رونمایی شد

با گسترش تلفن های هوشمند، اپلیکیشن ها تبدیل به ابزاری ایده آل برای انتقال اطلاعات شده اند. این روزها کسب و کار های بزرگ و کوچک، با استفاده از اپلیکیشن تلاش می کنند تا خدمات ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

با گسترش تلفن های هوشمند، اپلیکیشن ها تبدیل به ابزاری ایده آل برای انتقال اطلاعات شده اند. این روزها کسب و کار های بزرگ و کوچک، با استفاده از اپلیکیشن تلاش می کنند تا خدمات خود را به کاربران عرضه نمایند. اپلیکیشن ها این امکان را فراهم می آورند تا صاحبین کسب و کار با مشتریان خود ارتباطی دائم داشته باشند و بدین شکل فروش خود را افزایش دهند.

با وجود تاثیر گذاری بالای اپلیکیشن ها، هنوز هم مجموعه های بسیاری هستند که به علت نبود دانش فنی، نسبت به تولید برنامه مخصوص خود اقدام نکرده اند. استارتاپ پازلی، با درک این موضوع، سرویسی را ایجاد کرده است که هر کسی بدون داشتن کوچکترین دانش فنی، می تواند با مراجعه به آن، اپلیکیشن مورد علاقه خود را تولید نماید.

پازلی در روز پنجشنبه و در حاشیه کنفرانس کاربردپذیری طی نشستی خبری رونمایی شد و تیم جوان آن ضمن تشریح اهداف خود، سرویس خود را به اصحاب رسانه، معرفی نمود.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مصطفی لطفی، یکی از مؤسسین و مدیر بازاریابی پازلی، در رابطه با سرویس خود اینچنین می گوید: «با پازلی میتوانید بدون هیچ دانشی از طراحی نرم افزار، یک اپلیکیشن موبایل بسازید. نرم افزاری که می تواند برای کسب و کارتان یا حتی معرفی شخص خودتان باشد. فقط چند کلیک ساده برای نزدیک و نزدیک تر شدن به اپلیکیشن اختصاصیتان مورد نیاز است».

به گفته وی، مدیریت متن و تصاویر، خبرخوان وکاتالوگ محصولات تنها بخشی از قابلیتهای اپلیکیشنی هستند که شما به دست می آورید. مهمترین خدمت پازلی راهنمایی به کاربران، برای تولید نرم افزاری مطابق استاندارد های جهانی رابط کاربری، فنی و طراحی است.

حسین آریان، مدیر فنی پازلی، نیز در رابطه با سرویسی که ساخته چنین می گوید: «استفاده از عمده امکانات اپلیکیشن ساز پازلی، نیازی به کدنویسی ندارند. این راحت ترین و سریعترین راه برای ساخت نرم افزارهای قدرتمند بدون داشتن مهارتهای خاص است. ابزاری که میتواند زحمت دوباره کاریها را به عهده گرفته و مسبب پویایی زمان نیروهای متخصص و برنامه نویسان شود.»

آریان تاکید کرد برنامه نویسان با استفاده از پازلی، میتوانند از چنگال انجام پروژههای مشابه و کدزدن های تکراری نجات یابند، با چالشهای جدید روبرو شده و وقت خود را صرف انجام پروژه های بهتر، یادگیری و پیشرفت خود کنند تا از این طریق کمک عمده ای هم به بومیشدن مهارت طراحی اپلیکیشن شود.

شایان ذکر است که پازلی هم اکنون برای حمایت از فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و آموزشی؛ خدمات تولید نرمافزارهای غیر تجاری را رایگان ارایه میدهد. برای استفاده از این سرویس می توانید به سایت آن مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • سینا
    سینا | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    یه اپ تست خیلی ساده درست کردم، ولی موقع خروجی گرفتن، با اینکه حدود 15 دقیقه منتظرم نگهداشت، وارد صفحه ی ارور شد:
    HTTP Internal Server Error
    علاوه بر اون، فوق العاده سرورش ضعیفه برای این حجم بازدید.

    • پازلی
      پازلی | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

      سلام سینا جان
      با توجه به تعداد بالای کاربرانی که به پازلی مراجعه میکنن،سرور جوابگو نیست. درحال بررسی و رفع این موضوع هستیم.
      انشاالله به زودی حل میشه.

      دوستدار شما
      پازلی

  • امین
    امین | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    9 ماه وقت گذاشتند؟
    نهایتا کار یک روز هست. یه پروژه مثلا phonegap که با داده ای که بهش میدین؛ روی سرور کمپایل میشه

  • رهام
    رهام | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    عالی و مناسب
    دمتون گرم واقعا
    من تو 10 دقیق یه آپ ساختم
    پولی م بشه میارزه ولی امکاناتش بیشتر بشه حتما

    • پازلی
      پازلی | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

      سلام رهام جان
      به خانواده ی پازلی خوش اومدی :)

  • محسن الهامیان
    محسن الهامیان | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    ایده پازلی مثل بیشتر ایده ها یه گزینه دم دست و مشخص بود که خیلی ها نیازش رو حس کرده بودن و فقط نیاز به افرادی داشت که بتونن یه اجرای خوب رو براش داشته باشن. فکر میکنم تیم پازلی این کار رو کرد و الان با پلتفرم خوبی برای ساخت ساده نرم افزارها روبرو هستیم.
    امیدوارم دوستان پازلی در ادامه راهی که اگرچه بیشتر از 9 ماه هست شروع کردن، اما هنوز در ابتدای اون قرار دارن، موفق باشن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی