ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Oculus Arcade بالاخره عرضه شد

اوایل ماه گذشته، دومین کنفرانس آکیلس کانکت برگزار شد و این کمپانی از نقشه های خود برای عرضه نرم افزارها و اپلیکیشن های متعدد برای هدست واقعیت مجازی اش پرده برداشت. یکی از این عناوین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ آبان ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

اوایل ماه گذشته، دومین کنفرانس آکیلس کانکت برگزار شد و این کمپانی از نقشه های خود برای عرضه نرم افزارها و اپلیکیشن های متعدد برای هدست واقعیت مجازی اش پرده برداشت. یکی از این عناوین که مورد استقبال بسیار قرار گرفت، آکیلس آرکید بود.

در واقع، آکیلس آرکید، مجموعه ای از بهترین بازی های دهه 80 میلادی است که توسط شرکت هایی نظیر سگا، باندای نامکو و Midway تولید شده. علاوه بر هدست آکیلس ریفت، اگر همین حالا ورژن قدیمی Gear VR را در اختیار داشته باشید، می توانید با نصب بازی روی تلفن همراه خود، بازی را بدون مشکل اجرا کنید.

با قرار دادن هدست روی سر، شما درون محیطی قرار می گیرید که دستگاه های آرکید مختلف از شرکت های نامبرده قرار گرفته است. با انتخاب هر کدام از آن ها، در برابر دستگاه قرار گرفته و بازی را از نگاه یک مخاطب دنبال می کنید.

بازی های قدیمی نظیر سونیک و پک-من (نقطه خور) جزو آرشیو ارزشمند و خاطره انگیز آکیلس آرکید هستند که در ویدیوی زیر نیز می توانید نحوه انجام دادن بازی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Thunder
    Thunder | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    دوستان اگه توانایی دیدن تصاویر سه بعدی رو داشته باشن، میتونن اینو سه بعدی ببینن!

مطالب پیشنهادی