ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب بالاخره اپلیکیشن موزیک را برای کاربران iOS و اندروید منتشر کرد

یوتوب بالاخره اپلیکیشن اختصاصی موزیکش را منتشر کرد؛ رقیبی تازه وارد که آمده تا اسپاتیفای را از میدان به در کند. در این اپ که به سادگی YouTube Music نامگذاری شده، کاربران می توانند در کاتالوگی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۵۲

یوتوب بالاخره اپلیکیشن اختصاصی موزیکش را منتشر کرد؛ رقیبی تازه وارد که آمده تا اسپاتیفای را از میدان به در کند. در این اپ که به سادگی YouTube Music نامگذاری شده، کاربران می توانند در کاتالوگی بسیار عظیم از موزیک ویدئوها به جستجو پرداخته و در محیطی کاملا جدید به تماشای آنها بنشینند.

اپلیکیشن یادشده می تواند تمام کارهایی که هنگام باز کردن موزیک با اپ اصلی یوتوب آرزو داشتید را انجام دهد. به عنوان مثال، یوتوب موزیک می تواند آثار یک خواننده یا خوانندگان هم سبک دیگر را به طور بی وقفه برایتان پخش کند، حتی در صورتی که صفحه موبایل شما خاموش شده باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مضاف بر امکان ساخت پلی لیست، بعضی از هنرمندان برای ارائه آلبوم های کامل در یوتوب موزیک لایسنس شده اند، بنابراین می توان این سرویس را رقیب مستقیم اسپاتیفای و تیدال برای استریم موزیک قلمداد کرد. ضمنا در یوتوب موزیک می توان آهنگ ها را برای گوش دادن در وضعیت آفلاین هم ذخیره نمود.

برای دسترسی به بسیاری از این امکانات، حتما باید در سرویس یوتوب رد ثبت نام کرده باشید که ماهانه 9.99 دلار برایتان هزینه در بر خواهد داشت. کاربران غیر مشترک یوتوب رد اگرچه به آرشیو موزیک یوتوب دسترسی کامل دارند، اما باید با تبلیغات اپلیکیشن و عدم پشتیبانی از پخش آفلاین آهنگ ها کنار بیایند. البته برای تجربه امکانات پولی یوتوب موزیک، 14 روز اول استفاده از آن رایگان در نظر گرفته شده.

یوتوب موزیک را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

YouTube Music

YouTube Music

سازنده: .Google, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 39.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mehdi
    mehdi | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    ممنون از برنامه خوبتون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی