ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آیکون شناور OneNote را به اندروید اضافه می کند تا همیشه جلوی چشم باشد

مایکروسافت همه تلاش خود را می کند تا کاربران پلتفرم های مختلف از OneNote استفاده کنند و در تازه ترین اقدام خود آیکون مربوط به این اپلیکیشن را به سیستم اندروید اضافه نموده است. آیکون ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت همه تلاش خود را می کند تا کاربران پلتفرم های مختلف از OneNote استفاده کنند و در تازه ترین اقدام خود آیکون مربوط به این اپلیکیشن را به سیستم اندروید اضافه نموده است.

آیکون OneNote، کاربر را مستقیما به امکانات اندروید راهنمایی می کند. شما می توانید آن را در هر کجای صفحه نمایش که دوست دارید قرار دهید و برای استفاده از آن نیز روی آیکون کلیک کنید تا صفحه نوشتاری باز شود و یادداشت های خود را در سریع ترین زمان بنویسید و ذخیره کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آیکون اندرویدی OneNote همچنین به عنوان کلید میانبر عکاسی به منظور ذخیره تصاویر موردنظر در اپلیکیشن یاد شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته می توانید عکس ها را با دوربین اصلی موبایل بگیرید و سپس آن را در وان نوت ذخیره کنید.

مایکروسافت این اپلیکیشن کاربردی را برای iOS نیز بروزرسانی نموده و به این واسطه ویژگی های بیشتری را در اختیار کاربران اپل قرار داده و پشتیبانی از تکنولوژی 3d Touch را در آیفون های 6S و 6S Plus فراهم کرده است؛ با فشردن آیکون OneNote امکانات بیشتری مانند نوشتن یادداشت جدید، اضافه کردن عکس یا دیدن یادداشت های قدیمی در دسترس کاربر قرار می گیرند. در ضمن، اپلیکیشن مورد بحث برای آیپد پرو اپل نیز بروزرسانی شده و در نمایشگر بزرگ این تبلت بهتر از گذشته کار می کند.

اضافه کردن همه امکانات و ویژگی های جدید به OneNote برای این است که مایکروسافت خیلی دوست دارد نرم افزارش در صدر برترین ابزار یادداشت نویسی در سطح جهانی باشد اما برای رسیدن به این هدف هنوز راه درازی در پیش دارد.

وان نوت در حاضر قابلیت ضبط صدا در وب، آیفون و آیپد را دارد و می توانید فایل های مختلفی را به صورت آنلاین به آن پیوست کنید. در آخر هم باید به امکان اضافه کردن ویدئو در نسخه دسکتاپی اشاره کرد.

امکانات این اپلیکیشن در پلتفرم های مختلف متفاوت است و مایکروسافت برای کسب محبوبیت در تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها باید کمی متمرکزتر کار کند و پکیج یکدست و کاملی برای همه اقشار تولید نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • عبدالله
    عبدالله | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    متاسفانه تو اندروید فارسیش در هم میشه. تو ویندوفون که داشتم خوب بود. سینکش هم عالیه. نمیدونم چرا نسخه اندرویدش رو درستش نمیکنه

  • حامد
    حامد | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    این نرم افزار فوق العادست. فقط کافیه یه بار برای انجام یه پروژه درسی یا کاری ازش استفاده کنید تا کلاً دیگه نتونید ازش دل بکنین. به طرز فوق العاده ای هم سریع روی تمام دستگاه ها سینک میشه و تمامی اطلاعات رو منتقل می کنه. الان من روی کامپیوتر و گوشی ویندوزفونی و آی دیوایسم این برنامه رو دارم و واقعاً از هر سه تا راضیم.
    البته حیف که برای اندرویدش فارسی رو ساپورت نمی کنه. البته نمی دونم توی این ورژن جدید هم هنوز همین طوره یا نه، اما تا همین اواخر که این طوری بود.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    اما برای رسیدن به این هدف هنوز راه درازی در پیش دارد؟؟؟؟؟ چییییییییییییی / یدونه رقیب برای این برنامه نام ببرید /

    • saeed
      saeed | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

      evernote

    • سیاوش
      سیاوش | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

      Google keep

مطالب پیشنهادی