ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در تاریخ ۹ آذر ماه به کار سرویس Beats Music پایان می دهد

اپل در هر دوره سه ماهه، چندین میلیون آیفون و آیپاد به فروش می رساند که در همه آنها، سرویس موسیقی این شرکت جای گرفته؛ سرویسی که تازه چند ماهی از آغاز به کار آن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

اپل در هر دوره سه ماهه، چندین میلیون آیفون و آیپاد به فروش می رساند که در همه آنها، سرویس موسیقی این شرکت جای گرفته؛ سرویسی که تازه چند ماهی از آغاز به کار آن می گذرد و به نظر می رسد با توجه به فروش محصولات سخت افزاری اپل، رشد مناسبی را تا کنون تجربه کرده است.

سال گذشته اما همین شرکت، کمپانی Beats را با مبلغ هنگفت سه میلیارد دلار ابتیاع کرد و حالا در بخش پشتیبانی وب سایت Beats نوشته شده که سرویس استریم موسیقی آن در ۳۰ نوامبر - ۹ آذر ماه به کار خود پایان خواهد داد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ماه مه سال ۲۰۱۴ بود که خبر رسید اپل، برای خریداری Beats مبلغی معادل سه میلیارد دلار را پرداخت کرده است.

اگرچه در آن زمان تصور می شد که اپل، این شرکت را برای هدفون ها و سخت افزارش خریداری نموده اما پس از مدتی کوتاه مشخص شد که اهالی کوپرتینو بیشتر در پی مدیران Beats و همچنین سرویس استریم موسیقی آن بوده اند. هر چند گفته شده بود که در آن زمان، Beats Music صرفا ۱۱۱ هزار مشترک داشته که برای استفاده از سرویس هایش هزینه پرداخت می کردند اما در کل، برای اپل تجربه این شرکت در بحث استریم موسیقی مهم بوده.

در بخش پشتیبانی وب سایت یاد شده، اپل خبر می دهد افرادی که تا کنون در Beats Music مشغول به تهیه لیست های موسیقی بوده اند، از کار خود بیکار نشده و در «اپل موزیک» مشغول انجام کار مشابه هستند.

در حال حاضر سرویس موسیقی اپل ماهانه برای هر کاربر، هزینه اشتراک ۹.۹۹ دلار را در بر دارد که البته خانواده های شش نفره می توانند با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار، از مزایای این سرویس بهره مند گردند. در این میان لازم به ذکر است که سرویس استریم موسیقی اپل موزیک، در ماه میلادی گذشته ۶.۵ میلیون نفر مشترک داشته که هزینه اشتراک پرداخت نموده اند.

اپل در اعلامیه اش می نویسد:

«Beats Music در ۳۰ نوامبر به پایان می رسد. اشتراک شما نیز لغو خواهد شد اما همه اطلاعات خود را می توانید به سرویس اپل موزیک انتقال دهید. همه افراد حرفه ای که Beats Music را تشکیل داده بودند نیز به اپل موزیک مهاجرت کرده اند و در آنجا قادر به استفاده از تجربه ایشان هستید. کمااینکه در اپل موزیک، تجربه کاربری بهتری خواهید داشت و می توانید پیشنهادات با کیفیت تری را نیز دریافت نمایید و از طرف دیگر، به شکل ۲۴ ساعته به رادیوی آنلاین Beats 1 گوش فرا دهید.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی