ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند گلکسی اس 6 جان یک مرد فرانسوی را از حملات تروریستی نجات داد

اواخر روز گذشته، حملات تروریستی جدیدی در پاریس رخ داد که مرگ دست کم 153 نفر را به دنبال داشت. این حملات در شش نقطه مختلف پاریس رخ دادند و غم و اندوه را در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

اواخر روز گذشته، حملات تروریستی جدیدی در پاریس رخ داد که مرگ دست کم 153 نفر را به دنبال داشت. این حملات در شش نقطه مختلف پاریس رخ دادند و غم و اندوه را در سرتاسر خاک این کشور اروپایی طنین انداز کردند.

اما آنطور که در یکی از وبسایت های فرانسوی آمده، اگر تلفن هوشمند گلکسی اس 6 نبود، شاید شمار قربانیان این اتفاق از 153 نفر به 154 نفر می رسید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آنطور که در این سایت فرانسوی آمده، زمانی که مسابقه فوتبال میان تیم های ملی آلمان و فرانسه در حال برگزاری بوده، مردی به نام سیلوستر در حال قدم زدن در محوطه پیرامونی این استادیوم بوده است. در داخل زمین نیز جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر مشغول تماشای بازی بوده اند و رئیس جمهور فرانسه، Francois Hollande، نیز در میان آنها بوده که مجموعه ای از انفجارها در نزدیکی آن موقعیت اتفاق می افتد.

در خارج از استادیوم، یک بمبگذار انتحاری و مردی مسلح با انفجار بمب و آتش گشودن به روی افرادی که در آن نزدیکی ها مشغول تردد بودند، فضا را به شدت متشنج می کنند.

سیلوستر نیز دست بر قضا در آن نزدیکی حضور داشته و مورد اصابت یکی از ترکش های بمب منفجر شده قرار می گیرد. در شرایط عادی، او باید جان خود را از دست می داد یا دست کم دچار جراحاتی جدی می شد، اما بخت با او یار بود و تلفن هوشمند گلکسی اس 6ی که همراه داشت مانع از اصابت ترکش به بدنش شد.

گفتنی است تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی نقش قابل توجهی در خبررسانی پیرامون این رویداد داشته اند و از طریق آنها مرتبا عکس و اطلاعات تازه ای به اقصی نقاط دنیا مخابره شده است و چه بسا بسیاری جان خود را مدیون همین دستگاه ها و ابزارها هستند.

سیلوستر نیز یکی از اشخاصی است که جان خود را مستقیما مدیون تلفن همراهش است و بی تردید از این پس، موبایلش را از خود دور نمی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • pezhman
    pezhman | ۲ آذر ۱۳۹۴

    داداشیا میدونید پرچم کی بالاست فقطططططططط



















    لومیا فدا مایکی صد شرف بر سامسونگو اپل داره

  • sorush33
    sorush33 | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    اگه جای اون تیکه پلاستیک،یه گلابی خشک شده تو جیبش بود بازم جونش رو نجات میداد :|

    چرت ترین مطلب دیجیاتو

  • safi
    safi | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    فردا سامسونگ میگه گوشیمونو طوری طراحی کردیم که هنگام عملیات تروریستی خودشو پرت میکنه جلو ترکش?.در کل خبرب جالبی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی