ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک امکان از بین رفتن خودکار پیام ها در مسنجر را برای کاربرانش مهیا می کند

فیسبوک از اینکه از ایده های رقبای خود در محصولاتش استفاده کند هیچ واهمه ای ندارد. قبلا در توسعه Poke از استارتاپ اسنپ چت ایده برداری کرده بود و حالا هم در تلاش برای استفاده دوباره ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

فیسبوک از اینکه از ایده های رقبای خود در محصولاتش استفاده کند هیچ واهمه ای ندارد. قبلا در توسعه Poke از استارتاپ اسنپ چت ایده برداری کرده بود و حالا هم در تلاش برای استفاده دوباره از آن و اضافه کردن قابلیت جدید به سیستم مسنجر خود است.

به لطف این قابلیت، پیام های ارسالی توسط کاربر، یک ساعت پس از فرستاده شدن، نابود می گردند. این ویژگی در حال حاضر فقط برای کشور فرانسه عرضه شده و به ادعای کمپانی سازنده فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد و اگر از همه تست ها سربلند بیرون بیاید، به زودی در دیگر کشورهای دنیا نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در همین راستا، فیسبوک بیانیه ای صادر کرده و در آن اظهار داشته: «ما بسیار خوشحالیم که می توانیم با افزودن قابلیت جدید به مسنجر، این سیستم پیام رسان را به گزینه ای بهتر برای کاربران تبدیل کنیم. باید بدانید امکان ناپدیدشدن چت ها فقط هنگام گفتگو در مسنجر برای کاربر مهیا خواهد بود.»

روش کار این ویژگی بسیار ساده است، فقط باید روی آیکون ساعت شنی که به تازگی به مسنجر اضافه شده کلیک کنید تا یک ساعت پس از چت، همه پیغام های شما ناپدید شوند. برای بازگرداندن به حالت عادی هم کافی است تا دوباره روی آن کلیک کنید. این سیستم تا زمانی که خودتان آن را غیرفعال نکنید، به کار خود ادامه خواهد داد. یعنی درست برعکس ویژگی موجود در اسنپ چت که پس از خوانده شدن پیام، آن را پاک می کند. یا حتی برعکس پلتفرم چت گوگل که تاریخچه گفتگوها را به هیچ عنوان ذخیره و نگهداری نمی کند.

به این مفهوم که، پس از ناپدیدشدن پیغام، همچنان یک حباب خالی در محل مکالمه باقی می ماند که اگر بخواهید می توانید دوباره به نوشته ها دسترسی داشته باشید.

این ویژگی شاید رقیب سرسختی برای اسنپ چت به شمار نرود اما بروزرسانی بسیار خوبی برای فیس بوک محسوب می شود. بعلاوه، دیگر نیاز نیست همه نوشته های ارسالی شما تا ابد در این اپلیکیشن ذخیره شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بــــی طَـــرَف
    بــــی طَـــرَف | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    حالا چرا فرانسه اونم نابودگر خودکار پیام o_O

مطالب پیشنهادی