ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نصب دستگاه هایی در نشویل آمریکا که پس از دریافت سکه، خودرو تحویل می دهند

خرید ماشین به هیچ عنوان آسان نیست، باید کلی زمان برای تحقیق صرف و سپس گزینه موردنظر را انتخاب کنید. بعد بروید و آن ماشین را از نزدیک ببینید و از سالم بودن بدنه و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

خرید ماشین به هیچ عنوان آسان نیست، باید کلی زمان برای تحقیق صرف و سپس گزینه موردنظر را انتخاب کنید. بعد بروید و آن ماشین را از نزدیک ببینید و از سالم بودن بدنه و مسایل فنی اش هم مطمئن شوید. تازه پس از آن مرحله سخت تر شروع می شود که شامل چانه زنی سر قیمت خواهد بود.

همه اینها را گفتیم تا اشاره کنیم به یک کمپانی خوش فکر آمریکایی به نام Carvana در نشویل ایالت تنسی که همه این مراحل را به صورت آنلاین انجام می دهد و به ادعای آنها، مشتری می تواند در عرض 20 دقیقه یا حتی کمتر، خرید خود را تکمیل کند. پس از آن، می توانید خودتان ماشین را از محل تحویل بگیرید یا آن را برایتان درب منزل بیاورند.

به گزارش سایت ورج، این کمپانی یک ساختمان 5 طبقه مملو از ماشین های مختلف دارد. وقتی مشتری به این ساختمان می رود، با انداختن سکه درون دستگاهی که در طبقه همکف گذاشته شده، می تواند ماشین خود را دریافت کند. خودروها نیز توسط روبات تحویل داده می شوند.

البته توجه داشته باشید که این سکه ها واقعی نیستند و ارزش پولی ندارند و مشتری تا یک هفته پس از دریافت، می تواند به طور کاملا رایگان ماشین را تست کند و در صورت رضایت، آن را بخرد. از آنجا که هزینه های این کمپانی کم هستند، قیمت خودروهای آن نیز حدود دو هزار دلار کمتر از دیگر نمایشگاه هاست.

شرکت کاروانا کار جالبی هم انجام داده و آن اینکه برای افرادی که دوست دارند از نزدیک از ساختمان این کمپانی بازدید کنند، 200 دلار هزینه پرواز و کرایه تاکسی از فرودگاه تا ساختمان موردنظر را پرداخت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • رضایا
    رضایا | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    خاک تو سر خودروسازای ما .... میبینی تورو خدا اونا به کجا رسیدن و ما هنوز کجاییم؟
    اونوقت ادعاشونم میشه با این گاریهاشون ... طرف یک هفته مهلت تست رایگان خودرو داده تا اگه خواستی بخریش اونوقت خودروساز ما خدمات پس ازفروش افتضاحش رو فقط تا 1000 یا 10000کیلومتر دیگه افزایش میده که هیچ فرقی نداره بازم ... این خرید یه خرید رویاییه که مگه تو خوابمونم نمیبینیم

  • 7.62mm
    7.62mm | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    یک هفته مهلت تست رایگان!
    اینجا با چک سفته و ضامن و پیش پرداخت و هزار بدبختی چند ماه بعد یه پراید تحویل میگیری!!

  • se7en
    se7en | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    میان ماه من تا ماه گردون/تفاوت از زمین تا آسمان است
    یاد ایران خودرو و سایپا افتادم . .

  • محمود
    محمود | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    یه چیزی شبیه ایران خودرو و سایپاست . تنها تفاوت در اینه که شما پس از کلی دوندگی و هزینه اضافه یه لگن تحویل میگیرید که در اسرع وقت باید جهت پاره ای تعمیرات به نمایندگی هاشون مراجعه کنید.
    تا اونا هم قطعات چینی رو خودروی ملیتون ببندند.

    این ماجرا واقعی است.

  • mohammad
    mohammad | ۲۴ آبان ۱۳۹۴

    اصلا کار جالبی نیست
    باید از روش وام 25 میلیونی استفاده می کردن خخخخ!!
    واقعا با این وام ها مردم باز هم پول ها رو ریختن تو جیب مافیای ماشین ایران.افسوس

مطالب پیشنهادی