ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس وان و وان پلاس 2 در سه ماهه نخست سال 2016، اندروید مارشملو را دریافت می کنند

کمپانی وان پلاس در انجمن خود یک بازه زمانی حدودی را برای آپدیت سه تلفن هوشمند تولیدی اش به اندروید مارشملو اعلام کرد. براین اساس، تلفن هوشمند وان پلاس وان، حدودا در سه ماهه اول ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

کمپانی وان پلاس در انجمن خود یک بازه زمانی حدودی را برای آپدیت سه تلفن هوشمند تولیدی اش به اندروید مارشملو اعلام کرد.

براین اساس، تلفن هوشمند وان پلاس وان، حدودا در سه ماهه اول سال 2016 به روز رسانی مارشملو را از طریق سایت شرکت سیانوژن دریافت می کند. گفتنی است که علیرغم اختلافات علنی به وجود آمده میان وان پلاس و سیانوژن، شرکت تحت سرپرستی استیو کاندیک همچنان با ارائه آپدیت از موبایل وان پلاس وان پشتیبانی می کند و به تعهدات اولیه خود در این باره پایبند است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کاندیک اخیرا اعلام کرده بود که سیانوژن در نظر دارد  CyanogenMod 13 (که بر اساس اندروید 6.0 توسعه یافته) را حوالی کریسمس عرضه کند. البته این زمان اعلام شده به CyanogenMod اشاره دارد در حالی که نسخه تجاری Cyanogen OS 13 قرار است که در سال 2016 میلادی از راه برسد.

در رابطه با بیلد نیمه رسمی سیستم عامل اکسیژن هم که برای وان پلاس وان ساخته شده باید بگوییم که طبق اعلام شرکت سازنده این محصول، «هر وقت زمان اجازه دهد، آپدیت مربوط به این سیستم عامل نیز ارائه می شود.»

کارل پی مدیر عامل این شرکت چینی در رابطه با محصولات دیگری که قرار است آپدیت مذکور را دریافت کنند اعلام داشت که وان پلاس 2 در سه ماهه نخست سال 2016، بیلد جدیدی که بر مبنای اندروید مارشملو تهیه شده را دریافت می کند. پی در صحبت هایش خاطرنشان کرد که این آپدیت آنطور که برخی از کاربران درخواست کرده اند حاوی API اثر انگشت نخواهد بود.

در مورد محصول تازه این شرکت یعنی وان پلاس اکس هم باید بگوییم که شرکت سازنده، فعلا هیچگونه اطلاعاتی را در این باره ارائه نکرده است.

وان پلاس درست مانند بسیاری شرکت های ارائه دهنده سخت افزار برای اندروید، نتوانست علیرغم وعده هایش، آبنبات چوبی را ظرف بازه زمانی نود روزه از زمان عرضه رسمی اش به وان پلاس وان بیاورد.

این بار، ظاهرا کارل پی و تیم تحت سرپرستی اش راهکاری محتاطانه را در پیش گرفته اند تا در حد ممکن از وارد آمدن هرگونه آسیب به این شرکت نوپا جلوگیری به عمل بیاورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی