ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به طور رسمی سرویس موسیقی Zune را بازنشسته کرد

وقتی صحبت از پلتفرم های دانلود موسیقی به میان می آید، با اطمینان می توان گفت آیتونز اپل بهترین سرویس خدمت رسانی در این حوزه را دارد. شرکت های دیگر نیز تلاش بسیاری کردند تا ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

وقتی صحبت از پلتفرم های دانلود موسیقی به میان می آید، با اطمینان می توان گفت آیتونز اپل بهترین سرویس خدمت رسانی در این حوزه را دارد. شرکت های دیگر نیز تلاش بسیاری کردند تا در این مسیر اسم و رسمی برای خود رقم بزنند اما موفق نشدند و خودشان نیز آن را قبول دارند. یکی از آنها، مایکروسافت است که قصد داشت با کمپانی ساکن کوپرتینو به رقابت بپردازد اما نتوانست.

سرویس موسیقی Zune محصول محکوم به شکست مایکروسافت است که از ماه ها پیش خبر توقف کار آن از طرف خود شرکت سازنده اش، اعلام شده بود.

اگر خاطرتان باشد، شرکت ساکن ردموند در اواخر تابستان اعلام کرد از تاریخ 24 آبان ماه سال جاری ارائه این سرویس را متوقف خواهد کرد و کاربران نمی توانند موسیقی های موجود در آن را دانلود یا پخش کنند. حالا موعد آن رسیده و این سرویس به طور رسمی بازنشسته اعلام شده.

البته دستگاه های پخش موسیقی سری Zune همچنان کارایی خود را دارا خواهند بود و توقف سرویس یاد شده در کارشان خللی ایجاد نخواهد کرد. در ضمن، اکانت همه کاربران فعلی سرویس Zune Music به اشتراک سرویس موسیقی مایکروسافت به نام Groove Music تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ZIGZAG
    ZIGZAG | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

    بسلامت
    بود و نبودش محسوس نبود

مطالب پیشنهادی