ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و تخصیص بودجه به راهکارهایی که منجر به ارائه اینترنت با قیمت ارزان تر شوند

مایکروسافت از تخصیص بودجه ای تازه به شرکت هایی خبر داده که دارای راه حلی برای ارائه ی ارزان اینترنت به بازارهای در حال توسعه باشند. بودجه ی یاد شده مربوط می شود به طرحی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

مایکروسافت از تخصیص بودجه ای تازه به شرکت هایی خبر داده که دارای راه حلی برای ارائه ی ارزان اینترنت به بازارهای در حال توسعه باشند. بودجه ی یاد شده مربوط می شود به طرحی با عنوان «دسترسی مقرون به صرفه» که مطابق آن قرار است روی راهکارهای ارتباطی، خدمات کلاود، اپلیکیشن ها و مدل های تجاری سرمایه گذاری صورت پذیرد که شاید بتوانند هزینه ی بهره گیری از اینترنت را در کشورهای در حال توسعه کاهش داده و دسترسی افراد بیشتری را در این سرزمین ها به شبکه ی جهانی مهیا سازند.

در ادمه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت هایی که صاحب ایده یا راهکاری با پتانسیل بالا باشند می توانند به طرح مورد اشاره پیوسته و سپس بودجه ی پایه ای ۷۵.۰۰۰ دلاری را به همراه سرویس ها و خدمات نرم افزاری رایگان دریافت کنند. ناگفته نماند این شرکت ها پس از پیوستن به طرح ردموندی ها این فرصت را خواهند داشت تا از طریق مایکروسافت ایده شان را به شکل گسترده تری تبلیغ کرده و از سایر سرمایه گذاران علاقه مند نیز کمک ها و مبالغی را دریافت کنند.

در همین راستا پگی جانسون، مدیر توسعه ی روابط تجاری مایکروسافت، ذکر نموده:

در زمان حاضر با تقریب می توان گفت ۴ میلیارد از جمعیت ساکن زمین هنوز به اینترنت دسترسی ندارند. از بین بردن این شکاف دیجیتالی حالا با تکنولوژی های موجود و آماده ی استفاده ای که در گوشه و کنار دنیا در دسترس هستند، بیش از هر وقت دیگری میسر به نظر می رسد. به کمک بودجه ای که اکنون در نظر گرفته ایم امید داریم بتوانیم ایده ها و کارآفرینانی را پیدا کنیم که با راه حل های خود بر رشد جهانی دسترسی به اینترنت اثر گذار باشند.

مایکروسافت تا به اکنون اعلام کرده که می خواهد دسترسی ۵۰۰.۰۰۰ نفر از ساکنین روستاهای هند به اینترنت را امکان پذیر کند و برای اینکار از فرکانس ها و طیف های ارتباطی بی استفاده شبکه های تلویزیونی استفاده خواهد نمود. این شرکت همچنین بنا دارد ضریب دسترسی به شبکه را در ۱۷ کشور دیگر نیز با راهکارهایی مشابه افزایش دهد.

اهالی ردموند تاکید می کنند در طرح «دسترسی مقرون به صرفه» با شرکت های خدمات دهنده ی اینترنت و سایر کمپانی های خصوصی و نهادهای دولتی همکاری هایی نزدیک خواهند داشت تا در نهایت قادر شوند به کمک بهترین گزینه های موجود دسترسی قشر گسترده تری از ساکنین زمین را به اینترنت فراهم آورند.

کمپانی های و اشخاصی که تصور می کنند ایده ای خاص و کارا دارند می توانند مدارک شان را تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۶ و از طریق این وبسایت برای مایکروسافت ارسال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

    عاشقتم مایکروسافت.دوستش دارم چون به فکر مردم بیشتر تا پول،مثل بعضی از شرکتا که فقط هدفشون دزدی از مردم نیست.

مطالب پیشنهادی