ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده استودیو Storm8 Studios [قسمت سوم]

استودیوهای کوچکی که کم کم بزرگ می شوند، نمونه های فوق العاده ای هستند تا استارتاپ های کوچک و تازه کارها، شیوه تجارت را از آن ها بیاموزند. هر از چندگاهی، سفری خواهیم کرد به دل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

استودیوهای کوچکی که کم کم بزرگ می شوند، نمونه های فوق العاده ای هستند تا استارتاپ های کوچک و تازه کارها، شیوه تجارت را از آن ها بیاموزند. هر از چندگاهی، سفری خواهیم کرد به دل این استودیوها و چندین بازی موفق شان را برای شما معرفی خواهیم نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا این هفته با ساخته های استودیو Storm8 Studios آشنا شویم.

Frozen Frenzy Mania

11

پیدا کردن جایگزین هایی مناسب برای بازی های استودیو King این روزها چندان دشوار نیست. اگر شما هم به پازل های سه تایی اعتیاد پیدا کرده اید، Frozen Frenzy Mania و دیگر بازی های این هفته شما را به سر شوق خواهد آورد. در Frozen Frenzy Mania، با تاکید بسیار روی بستنی ها و شکلات های مختلف، شما ترغیب خواهید شد تا اهداف را دنبال کنید. ساختار بازی بسیار مشابه عناوینی نظیر Candy Crush Saga طراحی شده است.

Frozen Frenzy Mania

Frozen Frenzy Mania

سازنده: Storm8 Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 83.5 مگابایت زبان:

Candy Blast Mania

22

و این یکی هم که دیگر با یک راست به سراغ آبنبات ها و تافی های رنگارنگ رفته تا علاوه بر سرگرم کنندگی، احساس اشتیاق را در بازیکن زنده نگه دارد. استفاده از رنگ های متنوع در محیطی شاد و رنگارنگ، میزان درگیرکنندگی تان با بازی را به شدت افزایش می دهد. چند مدل مرحله مختلف با اهداف متنوع در نظر گرفته شده که باید بر اساس میزان حرکاتی که در اختیارتان قرار گرفته، آن ها را به انجام برسانید.

Candy Blast Mania

Candy Blast Mania

سازنده: Storm8 Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 70.1 مگابایت زبان:

Dragon Story

33

عاشق اژدها و نبرد سهمگین آن ها با یکدیگر هستید؟ در Dragon Story، از بدو تولد تا زمانی که پا به میدان نبرد می گذارند، زندگی این مخلوقات خوش خط و خال را دنبال می کنید و وظیفه شما این است که آن ها را در بهترین شرایط ممکن و برای بهترین موقعیت ها آماده سازید. در این بازی بیش از 500 اژدهای مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را در برابر یکدیگر قرار داده و قدرت های شان را بیازمیایید.

Dragon Story

Dragon Story

سازنده: Storm8 Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 74.8 مگابایت زبان:

Diamond Quest

44

Diamond Quest به نسبت دیگر بازی های پازل جور کردنی سه تایی تفاوت های خاصی دارد. در واقع، صفحه ای که روی آن بازی می کنید میدان نبردی را کنترل می کند که همه چیز در آن وابسته به اعمال و رفتار شماست. برای مثال، اگر می خواهید از یک مانع که در برابرتان قرار گرفته عبور کنید، باید از هر مدل الماس رنگی، تعداد خاصی را در کنار هم قرار دهید تا امتیاز کسب کنید یا باید به نوعی یک دشمن خبیث را از بین ببرید.

Diamond Quest

Diamond Quest

سازنده: Storm8 Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 80.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی