ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران فعال در Google Maps تا یک ترابایت فضای رایگان Drive هدیه خواهند گرفت

گوگل به افرادی که در اپلیکیشن و سرویس Maps به همراهی پرداخته و در مورد برخی مکان ها یا کسب و کار ها، نظرشان را اعلام می کنند یا آن محل را بررسی می نمایند، Local ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

گوگل به افرادی که در اپلیکیشن و سرویس Maps به همراهی پرداخته و در مورد برخی مکان ها یا کسب و کار ها، نظرشان را اعلام می کنند یا آن محل را بررسی می نمایند، Local Guides یا راهنماهای محلی می گوید.

این افراد اطلاعاتی را در مورد رستوران ها، مکان های تفریحی و دیدنی در گوگل مپز به اشتراک می گذارند و حالا شرکت گوگل تصمیم دارد برای افزایش تعداد چنین کاربرانی، از آنها به شکلی بهتر قدردانی کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این میان گوگل افراد راهنما را سطح بندی می کند. در صورتی که یک شخص بتواند به سطح دوم دست پیدا کند، پیش از کاربران عادی به محصولات و سرویس های جدید شرکت مورد بحث دسترسی خواهد داشت. در سطح سوم، علامتی در کنار نام این افراد گذاشته خواهد شد تا به عنوان بررسی کنندگان معتمد گوگل برای مکان های مختلف شناخته شوند.

مهم ترین مرحله اما، رسیدن یک کاربر به سطح چهارم است. جایی که گوگل به راهنماهای محلی خود یک ترابایت فضای ذخیره سازی رایگان در Drive اعطا می کند؛ فضایی که دریافت آن برای کاربران عادی، به شکل ماهانه هزینه ای معادل ۹.۹۹ دلار در بر دارد.

گوگل در مورد نحوه دقیق سطح بندی کاربران هنوز اطلاعات کامل و دقیقی را منتشر ننموده است اما در هر صورت تلاش می کند تا عنوان خود یعنی پیشتاز سرویس های مسیریابی در میان سایر پلتفرم های اینچنینی را با راهکارهای مختلف حفظ کند، هرچند که گوگل مپز اکنون از جایگاهی برخوردار است که بعید به نظر می رسد از سوی سایر سرویس ها تهدیدی متوجه آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

    دوستان یه سوال:
    در نسخه‌هی قدیمی اینستاگرام به راحتی می‌شد لوکیشن رو دستی وارد کرد اما در نسخه‌های جدید فقط یه سری نقاط بهصورت پیش‌فرض وجود داره
    چطور میشه نقطه‌ جدیدی رو معرفی کرد؟
    باید از طریف گوگل مپ معرفی کرد؟

  • حامد
    حامد | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

    عضویت در Local Guides برای ایران بسته ست.

  • بابک
    بابک | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

    چند وقتیه دیگه نمیشه نقشه های آفلاین گ.وگلو برای گوشی دانلود کرد...نمیدونم تحریمه یا چی ولی اصلا از طرف سایتتون در ایمن مورد خبررسانی نکردین....

    • حسن
      حسن | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

      ظاهرا این سیاست جدید گوگل
      خیلی از کشورها الان امکان دانلود آفلاین ندارن! کشورهایی مثل اسپانیا و مجارستان هم من امتحان کردم این امکان رو ندارن
      ربطی به آی پی و یا موقعیت مکانی ما نداره
      بیشتر مربوط به نقشه هایی که شما میخواین دخیره کنید

مطالب پیشنهادی