ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گروه هکری Anonymous به داعش اعلام جنگ می دهد

به گزارش نشریه نیوزویک، بعد از وقوع حملات تروریستی در پاریس، گروه هکر Anonymous به داعش اعلان جنگ داده است. بیانیه این گروه که در قالب چند توئیت پیاپی و پستی در یوتوب منتشر گردید، چند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

به گزارش نشریه نیوزویک، بعد از وقوع حملات تروریستی در پاریس، گروه هکر Anonymous به داعش اعلان جنگ داده است. بیانیه این گروه که در قالب چند توئیت پیاپی و پستی در یوتوب منتشر گردید، چند روز بعد از وقوع چند حمله هماهنگ شده در پاریس منتشر می شود که مرگ دست کم 100 نفر را به دنبال داشت.

به دنبال این اعلام جنگ در توئیتر، گروه هکی Anonymous ویدئویی را در یوتوب منتشر کرد که در آن، مردی که نقاب بر چهره داشت جملاتی را به زبان فرانسوی ادا می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این فرد نقاب پوش، در ویدئوی منتشر شده اینطور می گوید: مردم فرانسه از شما قوی تر هستند و با توانی بیشتر، از این بی رحمی جان به در می برند. Anonymous از تمامی نقاط دنیا به دنبال شماست. باید بدانید که پیدایتان می کنیم و رهایتان نخواهیم کرد. ما بزرگ ترین عملیات را علیه شما انجام می دهیم.»

پس از بیان این جملات، تعدادی عکس از فجایع و خرابی های به بار آمده از حوادث پاریس نمایش داده می شود و به نحوی بیانیه گروه Anonymous به حملات تروریستی اخیر ارتباط داده می شوند.

پس از انتشار این ویدئو، توئیت دیگر از سوی این گروه منتشر می شود که در آن گفته شده، Anonymous نسبت به داعش هکرهای بهتری هستند.

براساس مطلبی که در نشریه Foreign Policy منتشر گردیده، این گروه تاکنون 149 وبسایت متعلق به داعش را نابود کرده است و 101000 اکانت توئیتر و همچنین 5900 ویدئوی تبلیغاتی این گروه تروریستی را نیز از فضای مجازی حذف کرده اند.

البته روشن است که سرویس های امنیتی فرانسه، انگلستان و آمریکا دست روی دست نگذاشته اند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این گروه تروریستی را به کلی از فضای مجازی و دیجیتالی پاکسازی نمایند، با این همه، تردیدی نخواهد بود که پیوستن گروه هایی نظیر Anonymous به این ائتلاف هم می تواند آنها را در رسیدن به این مهم یاری دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (54 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    دمشون گرم ناموسا عجب گروهی دارن
    تو ایران ملت نمسدونن هک چیه یدونه گروه هک بیشتر ندارن
    ببینید شرکت گوگل با این عظمت چقدر خار و ظلیل شده که من مه یه ایرانیم میتونم جیمیل رو هک کنم
    مثل ماست
    در عرض24ساعت
    یعنی گروه امنیت امریکا تو حلقم
    خاک تو سرشون م

  • ستار
    ستار | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    ببین داداش ی بار دیدم تو گروه یکی رفته رباط داعش اورده و استیگر های سر بریده و متن های خیلی عجیبی میزاشت میگفت ما به همه جا دست خواهیم یافت تمام دنیا مال ما خواهد شد خب اینا دارن با داعش مقابله میکنن مثلا البته تمام متن ها انگیلیسی بود به هرحال اینا به تلگرام هم نفوذ کردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی