ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انویدیا تبلت شیلد را با قیمتی 199 دلاری دوباره به بازار عرضه می کند

اولین تبلت شیلد انویدیا، یکی از قدرتمندترین دستگاه های گیمینگ همراه بود که هر ویژگی مثبتی را روی خود داشت. نمایشگر بی نظیر 8 اینچی با اسپیکرهای دوگانه در دوسوی آن، استایلوسی ظریف و خوش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

اولین تبلت شیلد انویدیا، یکی از قدرتمندترین دستگاه های گیمینگ همراه بود که هر ویژگی مثبتی را روی خود داشت. نمایشگر بی نظیر 8 اینچی با اسپیکرهای دوگانه در دوسوی آن، استایلوسی ظریف و خوش دست و البته پردازنده قدرتمند کپلر K1.

در آن زمان که شیلد عرضه شد، انویدیا بهترین دستگاه گیمینگ اندرویدی را به بازار فرستاده بود اما فروش آن پس از مدتی متوقف شد. آیا کمپانی قصد داشت دنباله ای برای آن بسازد؟ خیر، انویدیا قصد دارد یک ورژن بسیار مشابه شیلد را با قیمت 199 دلاری و اندکی تغییرات به جای دستگاه 300 دلاری پیشین به بازار بفرستد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وقتی که جعبه شیلد را باز کنید، به جز NVIDIA Shield Tablet K1، هیچ چیز دیگری مشاهده نخواهید کرد. نه شارژری، نه کابلی و نه استایلوسی. انویدیا می گوید همه مردم در خانه های شان یک تلفن همراه یا تبلت را دارند، بنابراین برای کاستن از قیمت تبلت، این اقدام لازم بوده.

با صرف نظر از کابل ها و حذف شان، انویدیا استراتژی جالبی را پیش نگرفته اما پایین آوردن قیمت دستگاه سبب می شود تا مشتریان بیشتری به آن تمایل پیدا کنند. اما در مورد استایلوس چطور؟ انویدیا در این باره می گوید تبلت همچنان با SieldDirect Stylus 2 کار می کند، اما به عنوان یک ابزار جانبی، نه وسیله ای اجباری.

با این حال، کاملا منطقی است که دیگر جایگاه استایلوس در دستگاه جدید وجود نداشته باشد. کسانی که تبلت قبلی را خریده اند، هیچ نیازی به آپگرید به K1 ندارند، چرا که از لحاظ سخت افزاری هیچ تغییر عمده دیگری صورت نپذیرفته.

تبلت K1 تنها در یک مدل 16 گیگابایتی WiFi با حافظه قابل ارتقاع تا 128 گیگابایت به قیمت 199 دلار عرضه می شود.

img-0547-1

img-0531-1

img-0538-1

img-0514-1

img-0530-1

img-0560-1

img-0565-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    با وجود چنین تبلت قدرتمندی با اون پردازنده معتبر و بسیار قوی و قیمت کم، دیگه چه کسی میره تبلت گیمینگ لنوو رو بخره؟

مطالب پیشنهادی