ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس لیست دیوایس های دریافت کننده مارشملو را منتشر کرد

کمپانی تایوانی ایسوس در روز دوشنبه، 25 آبان ماه به طور رسمی لیست اسمارت فون و تبلت هایی که به نسخه مارشملو اندروید بروزسانی خواهند شد را منتشر نمود. شرکت یاد شده فقط 5 دستگاه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

کمپانی تایوانی ایسوس در روز دوشنبه، 25 آبان ماه به طور رسمی لیست اسمارت فون و تبلت هایی که به نسخه مارشملو اندروید بروزسانی خواهند شد را منتشر نمود.

شرکت یاد شده فقط 5 دستگاه از محصولات خود را واجد شرایط دریافت طعم جدید اندروید می داند که همه آنها در حال حاضر با نسخه آبنبات چوبی (5.0 یا 5.1) کار می کنند. در میان این 5 نام  نیز فقط یک تبلت دیده می شود و بقیه اسمارت فون هستند. تنها تبلت خوشبختی که به مارشملو آپدیت خواهد شد PadFone S نام دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن های هوشمند موجود در این فهرست، در چند ماه اخیر و در همین سال جاری روانه بازار گشته اند و هر دو مدل ZenFone 2  با شماره های ZE550ML و ZE551ML، نسخه لاکچری همان مدل به نام ZenFone 2 Deluxe، مدل های مختلف ZenFone 2 Laser یعنی ZE500KG ،ZE500KL ،ZE550KL ،ZE600KL، ZE601KL و موبایل ZenFone 2 Selfie با شماره مدل ZD551KL را شامل می شوند.

با اینکه ایسوس قول آپدیت تلفن های مذکور را داده اما تاریخ دقیقی برای این هدف اعلام ننموده است.

هنوز معلوم نیست که آیا باید این لیست را نسخه نهایی و جامع به شمار آورد یا خیر زیرا در آن به تبلت های میان رده ZenPad که کمپانی تایوانی چند ماه پیش عرضه کرد، هیچ اشاره ای نشده. یا حتی در مورد اولین نسل اسمارت فون های ذنفون همانند مدل های 4، 5 یا 6 نیز حرفی به میان نیامده. این موضوع را می توان اینطور تعبیر کرد که مدل های مذکور به انتهای راه رسیده اند و باید جای خود را به نمونه های جدید با امکانات بیشتر بدهند.

قبلا در شایعات گفته شده بود ذنفون های قدیمی هم مارشملو دریافت می کنند، اما گویا این طور نخواهد شد. آنهایی که با آبنبات ژله ای عرضه شده بودند در حال حاضر نسخه آبنبات چوبی دارند و دیگر آپدیت نخواهند شد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شرکت تایوانی در تصمیماتش تجدید نظر می کند و نسخه جدید اندروید را برای دیگر دیوایس هایش نیز عرضه خواهد نمود یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • lg g2
    lg g2 | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    سلام لیست گوشی های الجی که اندورید مارشملو دریافت میکنن رو لطفا بزلرین یا یکی بهم بگه الجی جی2دریافت میکنه یا نه!

  • سرابی
    سرابی | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    هر روز تبلیغ جدید اپلود می کنید خسته شدم از بس بلاک کردم

  • حسین
    حسین | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    دیجیاتو لطفا یه دستی روی قالب سایت بکش. خیلی تکراری و بی روح شده.

مطالب پیشنهادی