ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Bold Motion از سوی HP و Movado معرفی شد

بزرگان دنیای تکنولوژی که چند سالی است ساخت ساعت های هوشمند را با آزمون و خطا آغاز کرده اند، در سال جاری به این نتیجه رسیده اند که محصولات یاد شده باید شبیه به نمونه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

بزرگان دنیای تکنولوژی که چند سالی است ساخت ساعت های هوشمند را با آزمون و خطا آغاز کرده اند، در سال جاری به این نتیجه رسیده اند که محصولات یاد شده باید شبیه به نمونه های کلاسیک باشند و زیبایی در ظاهر آنها موج بزند.

بر همین اساس، شرکت HP و یک ساعت ساز سوئیسی به نام موادو [Movado] تصمیم به همکاری مشترکی گرفتند و حاصل این همکاری، ساعتی هوشمند اما زیبا شده است به نام Bold Motion. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به کاربردها و قابلیت های این محصول.

Bold Motion قابلیت هایی دارد که در همه ساعت های هوشند یافت می شوند. از اعلام کردن اعلان ها گرفته تا شمردن قدم های کاربر. نقطه متمایز کننده آن از بیشتر ساعت های هوشمند کنونی، سادگی بیش از حد در بخش طراحی ظاهری و نرم افزاری آن است.

به طور کلی کمپانی Movado به ساخت محصولاتی ساده اما زیبا معروف است و حالا نیز بارزترین مشخصه این ساعت پیشرفته، سادگی اش است که در نمایشگر دایره ای آن، می توانید به شکلی بسیار پویا زمان را مشاهده کنید.

Bold Motion با کمک شرکت HP به مرحله تولید رسیده و با تلفن های هوشمند اندرویدی و آیفون هماهنگی کامل دارد.

نمایشگر این دستگاه اندازه ای برابر با ۴۴ میلیمتر دارد که از ساعت کلاسیک کمپانی Movado به نام Bold که اندازه ای برابر با ۳۹ میلیمتر دارد، اندکی بزرگتر است اما به طور کلی، زبان طراحی این دو ساعت یکیست. در این میان HP ادعا می کند که اگر کاربر بیشتر اعلانات را در این ساعت هوشمند غیر فعال نماید، باتری آن قادر به پاسخگویی تا یک هفته است.

بدنه Bold Motion از استیل ضد خش ساخته شده و دو کمپانی سازنده، قیمتی برابر با ۶۹۵ دلار را برای آن تعیین کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی