ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصویر لو رفته از g5
تکنولوژی

ال جی احتمالا بدنه پرچمدار سال آینده خود را از فلز یکپارچه می سازد [به روز رسانی شد]

شاید اگر سامسونگ در طراحی تلفن هوشمند گلکسی اس 6 به کاربرد فلز و شیشه روی نیاورده بود، منتقدان بهانه کمتری برای گلایه کردن از بدنه پلاستیکی G4 داشتند. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، چیزی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۲۰

شاید اگر سامسونگ در طراحی تلفن هوشمند گلکسی اس 6 به کاربرد فلز و شیشه روی نیاورده بود، منتقدان بهانه کمتری برای گلایه کردن از بدنه پلاستیکی G4 داشتند.

اما اگر بخواهیم صادق باشیم، چیزی که این کمپانی کره ای دست آخر به کاربران خود تحویل داد همان نسخه پالایش شده و بهبود یافته از G3 بود و باتری قابل تعویض و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی این موبایل، بیش از هر چیز دیگری توجه هواداران محصولات الجی را به خود جلب کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این دو مشخصه همان چیزهایی بودند که سامسونگ در پرچمداران امسالش حذفشان کرد. در هر صورت، «کیفیت پایین ساخت» عاملی بود که باعث شد بسیاری G4 را در گروه محصولات اعلا یا همان پریمیوم جای ندهند.

اما شاید بالاخره پلاستیک از میان انتخاب های پیش روی الجی برای ساخت پرچمدارانش رخت بر بندد چراکه براساس شایعات جدید، کمپانی مورد بحث ظاهرا برای تولید محصول سال آینده اش که چنین تصمیمی دارد.

براساس گزارشی که اوایل امروز در سایت Naver منتشر گردید، الجی در نظر دارد در پرچمدار سال آینده خود از فلز یکدست استفاده نماید. این خبر با در نظر داشتن آنکه شرکت مورد بحث در موبایل اخیرا رونمایی شده خود با نام V10 نیز به استفاده از این ماده روی آورده است کاملا عقلانی به نظر می آید.

البته اینکه G5 چه نوع فلزی را در بدنه خود خواهد داشت مساله ایست که هنوز مشخص نشده (لازم است یادآور شویم که V10 انعطاف پذیری بسیار بالایی در برابر سقوط و افتادن دارد) با این همه روشن است که جنس بدنه آن، از نوعی هست که بتواند با پرچمدار سال آینده سامسونگ و دیگر نامداران این صنعت رقابت کند.

حتما می دانید که الجی فروش خوبی در واحد موبایل خود نداشته و این ضعف خصوصا در مورد تلفن هوشمند G4 و V10 مشهود بود. از همین رو، اعمال تغییرات قابل توجه در طراحی محصول می تواند همان چیزی باشد که پزشک برای حل معضل به وجود آمده برای الجی تجویز کرده است.

البته این را در نظر داشته باشید که تا زمان تایید شدن این خبر از سوی شرکت مورد بحث، نمی توان با قطعیت در مورد اخذ چنین تصمیم از سوی الجی صحبت کرد. نظر شما چیست؟ آیا الجی عاقبت تسلیم خواست مشتریان می شود و در ساخت G5 از فلز استفاده می کند؟

 

به روز رسانی:

طبق جدیدترین گزارشات، ال جی از زبان طراحی تثبیت شده خود در سه نسل قبلی موبایل سری G فاصله گرفته است. شخصی که G5 را از نزدیک دیده آن را در مقایسه با موبایل های قبلی ال جی «گامی عمده به سمت جلو» توصیف کرده است.

منابع کره ای همچنین ادعا کرده اند که این شرکت قصد دارد موبایل G5 را در سه ماهه نخست سال 2016 رونمایی کند تا مستقیما با محصولات رقیب هم وطن خود یعنی سامسونگ رقابت نماید. گفته شده که G5 همزمان با MWC 2016 به بازار معرفی می شود که اواخر ماه فوریه برگزار می گردد.

در این گزارش اعلام شده که ال جی می خواهد پرچمدار سال آینده اش را بلافاصله بعد از معرفی رسمی اش عرضه نماید و در نتیجه تولید قطعات برای این «دستگاه استراتژیک» را از هم اکنون آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • رهگذر
    رهگذر | ۷ آذر ۱۳۹۴

    سلام ال جی فوق العادس من خودم جی3 دارم کاملا راضیم خاهشا اگه طرفدار ی گوشی هستین کم درباره گوشیای دیگه نظر بدییین مخصووووصا سامسونگیاک همش میگن سامسونگ اچ تی سی ک هر سال شاختونو میشکنه بازم ادم نمیشین

  • حامد
    حامد | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    نیومدم نیومد ! یخچالش هست :))

  • alireza_asol
    alireza_asol | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    lg همیشه بدترین زمان رو برای ورود به بازار انتخاب کرده.
    اما اگه شایعات درست باشه این دفعه کار درست رو انجام داده

  • بهروز
    بهروز | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    سلام اومدم بگم هنوز از g3 نتونستم دل بکنم نسبت به قیمتش بهترینه

مطالب پیشنهادی