ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدئویی منتسب به فبلت Mate 8 هوآوی [تماشا کنید]

اگر پیگیر خبرهای تکنولوژی باشید احتمالا می دانید هوآوی در تاریخ 5 آذر ماه فبلت Mate 8 خود را رونمایی خواهد کرد. چندی پیش تیزری هم در این زمینه منتشر شد و مدیر کمپانی هم ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۸

اگر پیگیر خبرهای تکنولوژی باشید احتمالا می دانید هوآوی در تاریخ 5 آذر ماه فبلت Mate 8 خود را رونمایی خواهد کرد. چندی پیش تیزری هم در این زمینه منتشر شد و مدیر کمپانی هم ورود این دستگاه را تایید کرد.

در مورد مشخصات فبلت یاد شده شایعات متعددی وجود داشت، پایگاه داده GFXBench نیز مشخصات و دو عکس از آن را لو داده بود. اما اکنون شایعه جدید و جالبی در قالب ویدئو در این رابطه منتشر شده. این ویدئو نمایی کامل از پشت و روی فبلت را به تصویر کشیده. تاکنون فقط عکس های بخش پشتی این محصول را دیده بودیم و حالا با این کلیپ کوتاه، صفحه نمایش و امکانات بخش جلویی آن نیز نمایان شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آن طور که از این فیلم بر می آید، Mate 8 بدنه تماما فلزی و حسگر تشخیص اثر انگشت خواهد داشت که در پشت بدنه و زیر دوربین جای گرفته. در جلوی دستگاه نیز به غیر از لوگوی کمپانی آیتم دیگری به چشم نمی خورد. حاشیه های اطراف نمایشگر نیز باریک طراحی شده اند و می توان تشخیص داد که لبه های نمایشگر خمیده است و احتمالا از شیشه 2.5D در آن استفاده شده.

بر اساس اطلاعات پایگاه داده GFXBench،این نمایشگر 6 اینچ با رزولوشن 1080p خواهد بود. بخش سخت‌افزاری فبلت مورد بحث نیز شامل چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی کایرین 950 و پردازنده گرافیکی Mali-T880 می شود. دوربین عقب احتمالا 16 یا 21 مگاپیکسل خواهد بود و دوربین جلو نیز شاید 8 مگاپیکسل باشد.

به ادعای پایگاه اطلاعاتی مذکور، فبلت آتی هوآوی با نسخه مارشملو سیستم عامل اندروید و رابط کاربری Emotion UI همراه خواهد بود.

خیلی عجله نکنید، زیرا تا زمان رونمایی رسمی این دستگاه کمتر از 10 روز باقی مانده و خیلی زود متوجه خواهیم شد آیا این مشخصات واقعی هستند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی
    علی | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    من خودم به شخصه هر چ وشی قصد خرید داشته باشم اولین چ یزی که میبینم پردازنده گردازنده گرافیکیشه.آرزو به دل موندم یکی از پرچم دتر های هواوی پردازنده گ رافیکیشون با سامسونگ برابری کنه واقعا کی هواوی میخاد پردازنده های ۶هسته ای ۸ هسته ای و بالاتر انتخاب کنه از mali نمیدونم

  • علی
    علی | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    هواوی کارس درسته ،،، سری انر و میت و پی واقعا عالی هستن ،، انر شش من دا م فوقالعاده راضیم ،،میت هشت که دیگه عااااالیه

مطالب پیشنهادی