ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی از تبلت های آیپد پرو هنگام شارژ از کار می افتند

چهارشنبه هفته گذشته تمام گمانه زنی ها و شایعات در مورد آیپد پرو به پایان رسید و این محصول به طور رسمی روانه بازار گشت. تیم کوک در مورد این تبلت غول پیکر گفته که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

چهارشنبه هفته گذشته تمام گمانه زنی ها و شایعات در مورد آیپد پرو به پایان رسید و این محصول به طور رسمی روانه بازار گشت. تیم کوک در مورد این تبلت غول پیکر گفته که می تواند جای پی سی ها را بگیرد و نقش یک دسکتاپ را برای کاربر ایفا کند. اما استیو ووزنیاک یکی از موسسان شرکت ساکن کوپرتینو، با این نظر مخالف است و به هیچ عنوان چنین اعتقادی ندارد.

اما به یقین هر دو این افراد در یک زمینه عقایدی مشترک دارند آنهم اینکه اگر آی پد پرو اصلا کار نکند به یقین جای هیچ دیوایس دیگری را هم نخواهد گرفت. در همین راستا بد نیست بدانید، با اینکه زمان کوتاهی از عرضه این دستگاه می گذرد، اما شکایت های متعددی در دنیای مجازی از آن صورت گرفته که اظهار داشته اند تبلت یاد شده هنگام شارژ شدن از کار می افتد و به هیچ شکل قابل استفاده نیست. آنها اضافه کرده اند، برای رفع این اشکال مجبور هستند دستگاه را هارد ریست کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همچنین باید اضافه کرد، برخی ادعا نموده اند پس از انجام هارد ریست، باتری آیپد پروهای آنها نشان می دهد که 100 درصد شارژ دارد. این شکایت ها در صفحه پشتیبانی از مشتری های اپل پست شده اند و تقریبا همه یکسان و مشابه هم هستند.

برند ساکن کوپرتینو این مشکل را بررسی نموده و برای افرادی که با آن مواجه می شوند چند راهکار پیشنهاد داده. یکی از آنها، برگرداندن دستگاه به تنظیمات پیش فرض کارخانه ای از طریق آیتونز است. راهکار دوم نیز نگه داشتن همزمان هر دو دکمه Sleep/Wake و هوم برای حداقل ده ثانیه است تا تبلت به اجبار ریست و دوباره راه اندازی گردد.

خبر خوشحال کننده ای که در این باب می توان بیان کرد که قبلا هم چنین شکایت هایی از طرف کاربران آیفون های 6، 6s و 6s Plus مطرح بوده، و از همین رو می توان گمانه زنی کرد که این مسئله احتمالا یک اشکال نرم افزاری است و با آپدیت iOS 9 در روزهای آتی به راحتی برطرف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Chakka
    Chakka | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    دوستانی که پول خرید آیپد ندارن و تو حسرتشن نیان خزعبلات بگن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی