ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توئیچ امکان ارسال پیام خصوصی را به اپلیکیشن موبایل خود افزود

توئیچ شش ماه پس از معرفی Whisper، قابلیت ارسال پیام های خصوصی، بالاخره امروز آن را در اختیار کاربران اپلیکیشن موبایل خود قرار داد. مثل رویه همیشگی توئیچ، در ابتدا تعداد محدودی از کاربران اندروید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

توئیچ شش ماه پس از معرفی Whisper، قابلیت ارسال پیام های خصوصی، بالاخره امروز آن را در اختیار کاربران اپلیکیشن موبایل خود قرار داد. مثل رویه همیشگی توئیچ، در ابتدا تعداد محدودی از کاربران اندروید به این قابلیت دسترسی خواهند داشت و پس از جمع آوری بازخورد کافی برای رفع مشکلات این بخش، امکان ارسال پیام های خصوصی به اپلیکیشن iOS نیز اضافه خواهد شد.

اگر نوتیفیکیشن بروزرسانی اپ را دریافت کرده باشید، می توانید همین حالا این قابلیت را تجربه کنید. در غیر این صورت باید تا عرضه بروزرسانی عمومی توئیچ منتظر بمانید. قابلیتی که گفتیم تنها تغییر اپلیکیشن توئیچ نیست؛ طی کنفرانس TwitchCon امسال، کمپانی ارائه دهنده سرویس استریم بازی ها خبر از تغییرات بزرگی در اپلیکیشن خود داد.

یکی از این تغییرات پشتیبانی از ویرایش تصاویر بندانگشتی برای کلیه کاربران است. متأسفانه شما نمی توانید تصاویر خودتان را برای این قسمت بارگذاری کنید، اما در عوض توئیچ به صورت خودکار از استریم های قبلی شما چندین تصویر بندانگشتی تهیه می کند که می توانید یکی از آنها را برگزینید. بنابر گفته توئیچ، به غیر از این موارد گزینه های شخصی سازی بیشتری نیز در آینده به این سرویس اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی