ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو موبایل اندرویدی ال جی این روزها با قیمت 10 دلار به فروش می رسند

سال گذشته میلادی در همین روزها، تلفن هوشمندی با سیستم عامل فایرفاکس معرفی و عرضه شد که فقط 35 دلار آمریکا قیمت داشت. در آن زمان خرید یک موبایل با این قیمت که به خوبی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

سال گذشته میلادی در همین روزها، تلفن هوشمندی با سیستم عامل فایرفاکس معرفی و عرضه شد که فقط 35 دلار آمریکا قیمت داشت. در آن زمان خرید یک موبایل با این قیمت که به خوبی فعالیت های اینترنتی کاربر را مدیریت می کرد، بسیار هیجان انگیر به نظر می رسید. اما بزرگ ترین فروشگاه خرده فروشی آمریکا، یعنی وال مارت در اقدام جدید خود نشان داد پرداخت 35 دلار برای موبایل فایرفاکس چندان هم ارزان نبوده.

فروشگاه یاد شده، دو تلفن هوشمند از کمپانی کره ای ال جی را با قیمت 10 دلار در بخش فروش موبایلش به حراج گذاشته. این اسمارت فون ها،  Sunrise L15G و Lucky LG16 نام دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در مورد مشخصات آنها باید از صفحه نمایش ال سی دی 3.8 اینچ با رزولوشن 480×320 پیکسل، چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 200، دوربین اصلی 3 مگاپیکسل، باتری 1540 میلی آمپر ساعتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی که امکان استفاده از 1.5 گیگابایت آنها وجود دارد، نام برد.

در قسمت امکانات به میزان رم این موبایل ها اشاره ای نشده که البته انتظار نمی رود رقم قابل توجهی هم باشد. این دستگاه ها از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کنند و می توان 4 گیگابایت دیگر به حافظه شان افزود.

از اتصالات این تلفن های هوشمند 10 دلاری باید به وای فای B، G و N و نسخه 4 بلوتوث اشاره کرد. آنها هیچ کدام NFC، 4G یا دوربین دوم ندارند. سیستم عامل شان نیز نسخه 4.4 اندروید است که 2 سال پیش عرضه شده  و کاملا قدیمی به نظر می رسد اما امکان دسترسی به گوگل پلی و پوسته اندروید ال جی را دارد.

شاید استفاده از این موبایل ها از نظر امنیتی چندان عاقلانه نباشد اما خوشبختانه گوگل پلی راهکارهایی را برای نسخه های قدیمی اندروید عرضه نموده که نقش موثری در حفظ امنیت داده های موبایل ایفا می کنند.

در انتها باید یادآوری کنیم این دستگاه ها روی سرویس اپراتور Tracfone قفل شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    اگه آنلاک بودن، ارزشش رو داشت ولی حالا که لاک هستن... میشه از اپراتور های آمریکایی دیگه با قیمت حتی رایگان چیزای بالاتر از این رو پیدا کرد. مثلاً آیفون 5s و ...

  • سعید
    سعید | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    منتظر وام 25 میلیونی میمونم تا بخرمش
    وطنم پاره تنم?

  • حسین
    حسین | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    ی چیزی تو مایه های glx ولی خیلی ازش بهتره

  • ali
    ali | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    مرسي الجي
    واقعا يه پيشنهاد شگفت انگيزه
    اي كاش ميشد بخريش

مطالب پیشنهادی