ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاهش میزان فروش سامسونگ روی درآمد مدیرانش هم تاثیر گذاشت

کاهش میزان فروش سامسونگ فقط روی شهرت این شرکت تاثیر نگذاشته. چندی پیش این غول الکترونیک کره مجبور شد چند شعبه از فروشگاه های اصلی خود را تعطیل کند و اکنون هم خبر رسیده این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

کاهش میزان فروش سامسونگ فقط روی شهرت این شرکت تاثیر نگذاشته. چندی پیش این غول الکترونیک کره مجبور شد چند شعبه از فروشگاه های اصلی خود را تعطیل کند و اکنون هم خبر رسیده این درد، گریبان مدیران اصلی اش را نیز گرفته و روی درآمد آنها تاثیر منفی گذاشته است.

هر سه مدیرعامل اصلی این کمپانی امسال درآمدی کمتر از سال های گذشته داشته اند که در ادامه مطلب به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

با دیجیاتو همراه باشید.

درآمد سه مدیر عامل اصلی سامسونگ طی سال جاری عبارت بوده اند از:

  • Kwon Oh-hyun امسال 3.82 میلیارد وون (معادل حدود 3.25 میلیون دلار آمریکا) کسب کرده این در حالیست که در سال 2014 میلادی درآمد وی 6.25 میلیارد وون بوده.
  • Yoo Boo-keun امسال 2.34 میلیارد وون درآمد داشته و این رقم در سال گذشته 3.61 میلیارد وون اعلام شده بود
  • سومین مدیر، Shin Jong-kyun بیشتر نزول درآمد را داشته و عایدی اش از 12.03 میلیارد وون در سال گذشته به 2.28 میلیارد وون در سال جاری رسیده.

البته باید گفت این کاهش درآمد تاثیر عمیقی در زندگی این افراد ندارد و مثلا اگر تا پارسال توان خرید فراری را داشته اند، حالا فقط می توانند به شورلت کوروت یا ماشینی شبیه آن فکر کنند. با اینکه تفاوت درآمدهای امسال و سال گذشته این افراد رقم های بزرگی را به خود اختصاص داده اند، اما مساله مهم این است که حقوق اصلی آنها نسبت به قبل فرق چندانی ندارد. مدیران یاد شده فقط از مزایا و پاداش های جانبی که درصد فروش بیشتر شرکت برایشان به ارمغان می آورد، محروم شده اند.

در همین راستا باید بیان داشت، سامسونگ بالاخره امسال تصمیم گرفت از پلاستیک دست بردارد و یک اسمارت فون فلزی-شیشه ای با استحکام بالا روانه بازار کند. گلکسی S6 این شرکت نشان می دهد آنها سرانجام به اهمیت کیفیت ساخت واقف شده اند و از این پس شاهد دستگاه هایی با دوام بیشتر از این برند خواهیم بود، ضمن اینکه مدل هایی که لبه های نمایشگرهای آنها خمیده است نیز اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد توجه کاربران قرار دارند و به نوعی حال و هوایی تازه را در بازار پدید آورده اند.

باید منتظر بشینیم و ببینیم وضعیت مالی این کمپانی به کجا خواهد رسید و به راحتی، با پیگیری میزان درآمد مدیران این شرکت می توان حدس زد کارکرد آنها چگونه است و آیا در حال پیشرفت هستند یا پسرفت. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید کمپانی کره ای می تواند به سلامت از دریای طوفانی تلفن های هوشمند اندرویدی عبور کند و رقبای تازه وارد چینی که بر فروش این دسته از محصولاتش اثر گذار بوده اند را کنار بزند یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    خبر خوبی بود

  • alpha
    alpha | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    سامسونگ رو عشقه...

    • طرفدار سامی
      طرفدار سامی | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

      پرچم سامی همیشه بالاست

مطالب پیشنهادی