ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Todoist برای کاربران ویندوز 10 منتشر شد

اپلیکیشن سازنده فهرست کار Todoist بالاخره در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار گرفت. این اپلیکیشن رایگان فعلا به صورت نسخه پیش نمایش برای سیستم عامل مایکروسافت منتشر شده و از قابلیت همگام سازی محتوا میان نسخه های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

اپلیکیشن سازنده فهرست کار Todoist بالاخره در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار گرفت. این اپلیکیشن رایگان فعلا به صورت نسخه پیش نمایش برای سیستم عامل مایکروسافت منتشر شده و از قابلیت همگام سازی محتوا میان نسخه های دسکتاپ و موبایل بهره می برد.

با قابلیت همگام سازی فهرست ها، می توانید هنگامی که لپتاپ خود را به همراه ندارید ادامه کار را از آیفون یا گجت های اندرویدی دنبال کنید. کلیه امکانات نسخه موبایل Todoist هم در اپلیکیشن ویندوز 10 آن حضور دارند که از جمله مهم ترین آنها می توان به امکان تنظیم رویدادها، مدیریت وظایف و امکان تعامل با همکاران اشاره کرد.

درست مثل افزونه جیمیل، در Todoist ویندوز 10 افزونه ای برای آتلوک هم در نظر گرفته شده که می تواند ایمیل های شما را با یک کلیک به فهرست انجام کار تبدیل کند. همچنین برای صفحه نمایش های بزرگ مثل تبلت های سرفس، Todoist یک حالت نمایش سه ستونه در نظر گرفته تا کاربران این دستگاه ها بتوانند به آسانی به جستجو و مدیریت کارها در اپلیکیشن بپردازند.

نسخه ویندوز 10 این اپلیکیشن از کاشی های زنده هم پشتیبانی می کند و به زودی امکان تعامل با کورتانا نیز به آن اضافه خواهد شد. برای تجربه نسخه پیش نمایش Todoist می توانید همین حالا آن را از ویندوز استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    کاش یه کم از امکاناتش دقیق تر می گفتید که ما بفهمیم به درد میخوره یا نه. برنامه مثل این زیاده.

  • مهدی
    مهدی | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    این ویندوز داره خوب جلو میره .

    پیش فروش گوشی های جدیدش هم تموم شد .

    همه بلافاصله فروش رفت .

مطالب پیشنهادی