ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قصد دارد برخی از مشخصات موبایل های پرچمدار خود را در مدل های اقتصادی اضافه کند

شاید سامسونگ یکی از برترین تولیدکننده های اسمارت فون در دنیا به شمار برود اما قیمت محصولاتش چندان ارزان نیست. به طور مثال، موبایل های میان رده و اقتصادی این شرکت در مقایسه با دیگر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

شاید سامسونگ یکی از برترین تولیدکننده های اسمارت فون در دنیا به شمار برود اما قیمت محصولاتش چندان ارزان نیست. به طور مثال، موبایل های میان رده و اقتصادی این شرکت در مقایسه با دیگر کمپانی های تولیدکننده تلفن های هوشمند قیمت بالاتری دارند و دستگاه هایی با همان مشخصات را می توان با هزینه کمتر خریداری کرد.

در همین راستا شایعاتی در کره جنوبی منتشر شده و حاکی از این هستند که گویا سامسونگ متوجه نارضایتی کاربران در این باب شده و قصد دارد از این پس در ازای پولی که برای خرید تلفن هوشمند این کمپانی پرداخت می کنید، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار دهد. به این مفهوم که می خواهد برخی از ویژگی های ارزشمند موبایل های پیشرفته اش را در مدل های میان رده و حتی اسمارت فون های اقتصادی خود بگنجاند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از جمله امکانات یاد شده می توان به حسگر تشخیص اثر انگشت و Samsung Pay اشاره کرد که غول تکنولوژی کره ای قصد دارد آنها را در دیوایس های ارزان قیمت خود به کار گیرد. در حال حاضر فقط تعدادی از موبایل های این شرکت به این ویژگی ها مجهز هستند که همه شان جز موبایل های پرچمدار دسته بندی می گردند.  البته جا دارد به موبایل های میان رده همانند سری گلکسی A نیز در این بین اشاره کرد که تعدادشان زیاد نیست.

منبع این شایعه در ادامه مطلب خود افزوده که اجرای این تصمیم برای کمپانی کره ای چندان هم آسان نیست و بدون شک با مشکلاتی در این راه مواجه خواهد شد، کره ای ها در تلاش هستند تا امکانات یاد شده را به دستگاه هایی اقتصادی بیاورند آنهم بدون اینکه قیمت آن ها را افزایش دهند و لذا همین مسئله می تواند چالشی بزرگ محسوب شود.

حالا این سوال پیش می آید که چرا سامسونگ می خواهد چنین کاری را انجام دهد؟ شاید یکی از قانع کننده ترین پاسخ ها این باشد که در حال حاضر سهم بزرگی از بازار موبایل در دست این کمپانیست و مسلما می خواهد در این بازار رقابتی و در میان این همه شرکت چینی تازه نفس با محصول ارزان و کاربردی، همچنان جزو اولین ها باقی بماند.

یکی از تحلیل گران بخش امنیتی سامسونگ ادعا نموده سرویس Samsung Pay احتمالا در بیشتر موبایل های آینده این کمپانی وجود خواهد داشت، موضوعی که در میان شایعات نیز آن را تا به حال به دفعات متوالی شنیده ایم.

این غول تکنولوژی کره ای جدیدا سیاست های گوناگونی در پیش گرفته تا بتواند با ایجاد تنوع همچنان در صدر توجه ها باقی بماند و از درآمد سالانه اش هم کم نشود. به طور مثال، شایعه شده می خواهد از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی تایزن بیشتر استفاده نماید و در همین راستا اسمارت فون های پیشرفته مبتنی بر این پلتفرم ساخته و روانه بازار نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    سامسونگ پی ک ب درد ایران نمیخوره

مطالب پیشنهادی