ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 4 اینچی همراه با چیپست A8 اپل در نیمه نخست 2016 از راه می رسد [شایعه]

از عمر جدیدترین آیفون 4 اینچی اپل حدودا دو سالی می گذرد (منظور آیفون 5 اس و آیفون 5 سی است) و بسیاری از طرفداران موبایل های با این قد و قواره بی صبرانه منتظر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

از عمر جدیدترین آیفون 4 اینچی اپل حدودا دو سالی می گذرد (منظور آیفون 5 اس و آیفون 5 سی است) و بسیاری از طرفداران موبایل های با این قد و قواره بی صبرانه منتظر ارائه مدل جدیدی از سوی اپل هستند. خبر خوب برای این گروه آن است که یک آیفون چهار اینچی جدید در نیمه نخست سال 2016 از راه می رسد.

براساس اعلام سایت ژاپنی Mac Otakara (که به خاطر ارائه اطلاعات موثق در مورد اپل شهرت دارد) آیفون جدید هم اکنون مراحل ساختش را پشت سر می گذارد. طبق این گزارش، این موبایل در کنار بهره مندی از یک نمایشگر 4 اینچی، امکاناتی نظیر چیپست A8 (مدل مورد استفاده در آیفون 6 و 6 پلاس)، دوربین بهبود یافته  FaceTimeHD، بلوتوث 4.1 و وای فای Wi-Fi 802 را در خود جای داده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در واقع نسل جدید آیفون 4 اینچی احتمالا باید نسخه به روز شده ای از آیفون 5 اس باشد هرچندکه هنوز مشخص نیست آیا بدنه آن از فلز ساخته شده یا پلاستیک.

حدودا دو روز پیش خبر رسید که آیفون 4 اینچی جدید قرار است در نیمه دوم سال 2016 از راه برسد، اما حالا اطلاعات متناقضی در این باره منتشر شده است. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که نام این موبایل چه خواهد بود. ممکن است اپل از اسم آیفون 6 سی برای آن استفاده نماید تا به طریقی آن را از مدل پریمیوم آیفون 6 اس پلاس متمایز کند.

اوایل امسال مارتین هاجک طراح، یک طرح مفهومی از آیفون 6 سی را ارائه کرد تا به ما نشان دهد که این محصول احتمالا چه شکل و شمایلی خواهد داشت. در ادامه توجه شما را به طرح مفهومی ارائه شده از سوی این هنرمند جلب می کنیم.

iPhone-6c-concept-by-nbspMartin-Hajek (1)

iPhone-6c-concept-by-nbspMartin-Hajek (2)

iPhone-6c-concept-by-nbspMartin-Hajek (3)

iPhone-6c-concept-by-nbspMartin-Hajek (4)

iPhone-6c-concept-by-nbspMartin-Hajek (5)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ihossein
    ihossein | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    خیلی خوبه ،خدا کنه اینجوری باشه

مطالب پیشنهادی