ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Meitu V4 مخصوص سلفی بگیرها ساخته شده

این روزها سلفی گرفتن به یکی از تفریحات کاربران تلفن های هوشمند تبدیل شده و تقریبا در سراسر دنیا هم عمومیت دارد. طیف وسیعی از مردم، فارغ از سن و فرهنگشان به ثبت این نوع ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

این روزها سلفی گرفتن به یکی از تفریحات کاربران تلفن های هوشمند تبدیل شده و تقریبا در سراسر دنیا هم عمومیت دارد. طیف وسیعی از مردم، فارغ از سن و فرهنگشان به ثبت این نوع عکس ها عادت کرده اند و دائم از موقعیت های مختلفی که در آن حضور دارند عکاسی کرده و با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

بدون شک این جماعت خیلی دوست دارند موبایلی با دوربین دوم بسیار باکیفیت داشته باشند تا تصاویر موردنظرشان با ریزترین جزئیات و وضوح بالا به ثبت برسند. اگر شما جزء این افراد هستید، خبر خوبی برایتان داریم. یک کمپانی چینی به نام Meitu اسمارت فونی معرفی نموده که دوربین دوم آن کیفیتش 21 مگاپیکسل است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در اوایل پاییز امسال آژانس رگولاتوری چینی TENAA مشخصات اسمارت فون Meitu V4 را تایید کرده بود و امروز کمپانی سازنده آن، این دستگاه را به طور رسمی رونمایی کرد. اکنون احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که با این اوصاف، دوربین عقب آن چه کیفیتی دارد؟ باید بگوییم آن هم مشابه دوربین سلفی، 21 مگاپیکسل انتخاب شده.

این تلفن هوشمند صفحه نمایش 5 اینچ AMOLED با رزولوشن 1080×1920 پیکسل، چیپست مدیاتک MT6795 با 8 هسته Cortex-A53، پردازنده گرافیکی PowerVR G6200، سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و سیستم عامل آن نیز نسخه 5.1 اندروید است. در ضمن، از اتصال 4G LTE نیز پشتیبانی می کند و در سه رنگ صورتی، فیروزه ای روشن و سفید مایل به صورتی عرضه خواهد شد.

شرکت سازنده، برای طراحی این دستگاه نام «V دو طرفه» انتخاب کرده و قسمت های بالا و پایین دستگاه را از فلز ساخته است. قیمت این مدل نیز 548 دلار آمریکا اعلام گشته.

جا دارد اشاره کنیم، شرکت Meitu، نسخه آپدیت شده ای هم از این موبایل پرچمدار خود معرفی کرده که Meitu V4s نام دارد و با مشخصاتی همانند صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720×1280 و تراکم تصویر 312 پیکسل در هر اینچ، چیپست مدیاتک MT6752، سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. هر دو دوربین اصلی و سلفی این اسمارت فون نیز 13 مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز f/2.0 هستند.

از دیگر مشخصات آن باید به باتری 2160 میلی آمپر ساعتی و اندروید 4.4 اشاره کرد. این مدل که کوچک تر از قبلی است با قیمت 376 دلار فروخته خواهد شد.

Meitu-V4.jpg-w600

Meitu-V4.3jpg-w600

Meitu-V4.1jpg-w600

Meitu-V4.2jpg-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfan H
    Erfan H | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    دوربین خوبی داره ولی قیمتش زیاده و شرکتش هم خیلی معتبر نیست و ...

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    طراحیش خیلی باحاله. دمشون گرم.

مطالب پیشنهادی