ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مجموعه ای کامل از لوازم جانبی را برای خانواده گلکسی اس ۷ تدارک دیده است

در حالی که گلکسی اس ۶ و نمونه Edge آن هنوز پرچمدارانی تازه از راه رسیده قلمداد می گردند، خبر می رسد که سامسونگ نمونه های اولیه گلکسی اس ۷ را تولید نموده و آنها ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

در حالی که گلکسی اس ۶ و نمونه Edge آن هنوز پرچمدارانی تازه از راه رسیده قلمداد می گردند، خبر می رسد که سامسونگ نمونه های اولیه گلکسی اس ۷ را تولید نموده و آنها را برای آزمایشات اولیه در اختیار اپراتور بزرگ مخابراتی آمریکا یعنی AT&T گذاشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر همین اساس انتظار می رود که سامسونگ پیش از به پایان رسیدن اولین ماه میلادی از سال ۲۰۱۶، کهکشانی تازه خود را معرفی کند. در این میان ولی وب سایت «سم موبایل» خبر می دهد که این محصول همانند پرچمدار فعلی با چند وسیله جانبی به بازار عرضه خواهد شد، از جمله کیبورد کاور مخصوص گلکسی ها.

بر اساس گزارش این منبع، کیبوردی که برای گلکسی اس ۷ توسعه یافته با کد EJ-CG930 شناخته می شود و نمونه ای که برای مدل Edge ساخته شده، کد EJ-CG935 را در اختیار دارد. همچنین گفته شده که به احتمال بسیار زیاد، شباهت ظاهری چندانی میان نسخه های جدید از کیبوردها با آنچه سامسونگ برای خانواده گلکسی اس ۶ توسعه داد وجود نخواهد داشت.

سم موبایل همچنین خبر می دهد که سامسونگ چند کیف و لوازم جانبی دیگر را نیز برای گلکسی اس ۷ آماده کرده که شامل S View Cover و Glitter Cover [کیف های پر زرق و برق] و همچنین Clear View Covers می شوند که می توانند ساعت را در حالی که درب کیف بسته است به نمایش بکشند.

بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده اند، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج هر کدام دارای دو مدل خواهند بود که یکی از آنها با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و دیگری با جدیدترین چیپست سری اگزینوس با کد ۸۸۹۰ همراه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    آفرین به سامسونگ و گلکسیS7 که همراه با دیگر اتفاقات خوبش از قدرتمندترین چیپست پردازنده پیش روی موبایلی اکسینوس8890 بهره برده

مطالب پیشنهادی