ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه اینترنتی موزاندو با بامیلو ادغام می شود

افزایش روز افزون کاربران اینترنت در ایران، تجارت الکترونیک را به یکی از حوزه های سود ده در فضای مجازی کشورمان تبدیل کرده است. بر همین اساس در طول سالیان گذشته، فروشگاه های اینترنتی بسیاری ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

افزایش روز افزون کاربران اینترنت در ایران، تجارت الکترونیک را به یکی از حوزه های سود ده در فضای مجازی کشورمان تبدیل کرده است. بر همین اساس در طول سالیان گذشته، فروشگاه های اینترنتی بسیاری شروع به فعالیت کردند و فضایی بسیار رقابتی را در این زمینه به وجود آوردند.

تعدد این فروشگاه ها و فضای رقابتی بین آن ها، اگرچه در نهایت به نفع کاربران تمام می شود، اما در بعضی از مواقع کام صاحبان کسب و کار را تلخ می کند. موفقیت در بازار نوپای تجارت الکترونیک ایران، نیازمند تبیین استراتژی های دقیق و شناخت مطلوب بازار است؛ و در صورتی که مجموعه های مختلف به این موارد دقت نکنند، ممکن است در ادامه راه با مشکلاتی مواجه شوند.

در همین راستا، بد نیست بدانید که امروز فروشگاه اینترنتی موزاندو اعلام کرده است که قصد ادامه دادن ندارد و می خواهد مجموعه خود را با بامیلو ادغام نماید. به نظر می رسد با توجه به اینکه مالکیت هر دوی این سایت ها در اختیار یک مجموعه است، مدیران به این نتیجه رسیده اند که سرمایه گذاری بیشتر بر روی موزاندو سود چندانی ندارد. بامیلو در حال حاضر جدی ترین رقیب دیجی کالا به شمار می رود و اکنون با این اتفاق توان رقابتی بیشتری نیز پیدا کرده است.

روابط عمومی بامیلو طی بیانیه ای که در اختیار دیجیاتو قرار داده، اعلام کرده است که موزاندو تا ۶ آذر ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد و بعد از آن به بامیلو خواهد پیوست. در این بیانیه آمده است که بامیلو با این هم‌افزایی خدمات بهتری را برای تامین ​کنندگان کالا فراهم خواهد کرد و از این پس تمام تامین‌کنندگان و برندهای معتبر با استفاده از خدمات بامیلو می‌توانند امکان دسترسی به کالای خود را برای مردم سرتاسر کشور فراهم کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • u3f_uah2006
    u3f_uah2006 | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    بامیلو فقط واسطه هست.مثل سایت های بزرگی همچون آمازون.تیمال و .. اصلا نمیشه ساز و کار دیجیکالا رو با بامیلو مقایسه کرد.دیجیکالا انبار داره و به مراتب قیمت هاش بالاتره.شما تو بامیلو از تامین کننده خرید میکنین.برای همین قیمتهای بسیار بهتری از دیجیکالا میشه پیدا کرد.همچنین تنوع برند فوق العاده زیاد.من از هر دو خرید داشتم و خدماتشون راضی کننده بود.بسیاری از تامین کنندگان بامیلو خدمات و قیمتاشون عالیه.

  • سعید
    سعید | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    بامیلو افتضاح وخیلی مونده تا به دیجی کالا برسه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی