ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش دیجیتالی Fallout 4 در سه روز اول نزدیک به 2 میلیون واحد برآورد شده است

هفته گذشته، پس از سال ها انتظار، نسخه بعدی از سری Fallout منتشر شد تا طرفداران بازی های نقش آفرینی بتسدا، شاهد دستپخت جدید این شرکت باشند. برخلاف سال های پیشین که شاهد رکوردشکنی عناوینی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

هفته گذشته، پس از سال ها انتظار، نسخه بعدی از سری Fallout منتشر شد تا طرفداران بازی های نقش آفرینی بتسدا، شاهد دستپخت جدید این شرکت باشند. برخلاف سال های پیشین که شاهد رکوردشکنی عناوینی چون Call of Duty و Assassin's Creed بودیم، امسال نوبت به Fallout 4 رسیده تا با تکان دادن آمار و ارقام، ما را شگفت زده کند.

کمپانی SuperData که به واسطه ارائه ارقام دقیق فروش و تحلیل های خود در حوزه بازی های ویدیویی شهرت دارد، در گزارشی، فروش 1.87 میلیون نسخه ای Fallout 4 را در سه روز اول، آن هم فقط به صورت دیجیتالی تایید نمود.

گفته می شود که از این میزان، 1.2 میلیون واحد فقط از طریق استیم و روی پی سی فروش رفته، در حالی که 650 الی 670 هزار واحد باقی مانده، سهم پلی استیشن نتوورک و اکس باکس لایو بوده است.

در مجموع، فروش دیجیتالی این عنوان در سه روز اول، بالغ بر 100 میلیون دلار (66 میلیون پوند) برای بتسدا برآورد شده است. از سوی دیگر، این کمپانی با فرستادن 12 میلیون نسخه فیزیکی از بازی به بازار در روز اول، 750 میلیون دلار درآمدزایی داشته است. Fallout 4 در تاریخ 10 نوامبر برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی