ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چارت فروش هفتگی بازی های انگلیس منتشر شد؛ و باز هم فال آوت 4

همان طور که می شد پیش بینی کرد، بازی Fallout 4 [بررسی دیجیاتو] توانست رتبه اول جدول فروش کشور انگلیس را فتح کند و سومین عرضه بزرگ امسال را رقم زند. فال اوت 4 که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

همان طور که می شد پیش بینی کرد، بازی Fallout 4 [بررسی دیجیاتو] توانست رتبه اول جدول فروش کشور انگلیس را فتح کند و سومین عرضه بزرگ امسال را رقم زند. فال اوت 4 که توانست بیش از نیمی از واحدهای خود را روی کنسول پلی استیشن 4 به فروش برساند، بسیار بهتر از نسخه قبلی، یعنی Fallout: New Vegas، ظاهر شد و فروش هفته اول آن را تا 213 درصد افزایش داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در سوی دیگر، بازی Call of Duty: Black Ops 3 برخلاف فروش فوق العاده ای که در روزهای نخست کسب کرد، تنها یک هفته در رتبه اول جدول باقی ماند و بعد از عرضه فال اوت 4، یک رده پایین رفت. بازی فیفا 16 نیز هم چنان می تازد و در رده سوم جدول این هفته قرار گرفت؛ شکی نیست که فروش فیفا 16 تا مدت های طولانی ادامه خواهد یافت.

در همین حال، بازی انحصاری زمانی کنسول های اکس باکس، یعنی Rise of the Tomb Raider، در جایگاه چهارم قرار گرفت و فروشی منطقی را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. البته به گزارش وب سایت NeoGAF، فروش بازی Rise of the Tomb Raider به مراتب از نسخه قبلی که به صورت مولتی پلتفرم عرضه شد، پایین تر است. چنین مسئله ای چندان دور از ذهن نبود و احتمالا تا زمان عرضه بازی روی پی سی و پلی استیشن 4، همین روند حفظ شود. جدول فروش این هفته انگلیس به شرح زیر است:

  1. Fallout 4
  2. Call of Duty: Black Ops III
  3. FIFA 16
  4. Rise of the Tomb Raider
  5. Minecraft: Story Mode
  6. Need for Speed
  7. Football Manager 2016
  8. LEGO Dimensions
  9. Assassin's Creed Syndicate
  10. Halo 5: Guardians

بقیه جدول فروش هفتگی انگلیس، توسط بازی های آشنای فتح شد که در هفته های گذشته نیز شاهدشان بودیم. سه بازی Minecraft Story Mode، Need For Speed و Assassin’s Creed Syndicate هم در جایگاه پنجم، ششم و نهم قرار گرفتند. در این میان، بازی هیلو 5 خیلی زودتر از آنچه تصور می شد به جایگاه دهم سقوط کرد و بعید نیست که بزودی از جدول ده بازی برتر حذف شود.

لازم به ذکر است که هفته آینده، بازی مورد انتظار کمپانی الکترونیک آرتز، یعنی Star Wars: Battlefront عرضه خواهد شد و احتمالا جدول را تا حدی دگرگون خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (111 مورد)
  • shadow
    shadow | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    ...... نظراتو خوندم الان????.... یه جوری بحث میکنین ادم حس میکنه شرکت باباتونه???

  • shadow
    shadow | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    بی طرف میگم فورزا عنوان عالیه نامزد دریافت جایزه ورزشی مسابقه ای امساله از نظر من برنده این بخش هم هست درایو کلابم عالیه ولی اون چیز دیگس

  • THE VERGE
    THE VERGE | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    والا اهنگ خوبه که یه بازی داشته باشه
    ولی بازی که نامزد بهترین بازی سال نشه بدرد لای جرز دیوارم نمیخوره
    یه بازی مثل The Last of Us متای ۹۶ میاره ، حتی ریمسترش ، ۲۰۰ تا جایزه برنده میشه ، اهنگ سازیش هم ۲ تا اسکار برنده میشه . به این میگن بازی ، نه که کل بازی انلاین و داستانیش مورد داشته باشه و بیان به اهنگش نامزدی بدن :)))))

  • shadow
    shadow | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    داداش دیوان من نمیدونم واقعا تو gears of war . halo .ori جزو بازی هد حساب میکنی??? اون موقعیم که طرفدار مایکروسافت بودم ازین عناوین خوشم نیومد?? به جز فورزا بقیشون به درد چند تا ترول میخوره???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی