ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فوتوز با پاک کردن عکس ها، فضای ذخیره دستگاه های اندرویدی را افزایش می دهد

خرید تلفن های هوشمندی که ظرفیت حافظه اندکی دارند در این زمانه کار معقولی محسوب نمی گردد اما برای افرادی که صاحب این نوع موبایل ها هستند و قصد تعویض آنها را هم ندارند، راهکارهای خوبی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

خرید تلفن های هوشمندی که ظرفیت حافظه اندکی دارند در این زمانه کار معقولی محسوب نمی گردد اما برای افرادی که صاحب این نوع موبایل ها هستند و قصد تعویض آنها را هم ندارند، راهکارهای خوبی برای استفاده بهینه از این فضا ارائه شده که به بهبود عملکرد دیوایس هایشان کمک زیادی می کند.

یکی از این روش ها را گوگل به تازگی برای کاربران اندروید مهیا ساخته، به این ترتیب که با تهیه نسخه پشتیبان از عکس ها، آنها را از روی موبایل حذف می کند. نگران نباشید، جای عکس های شما امن است و همه در سیستم ذخیره ابری اکانت گوگلتان ذخیره خواهند شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سرویس Google Photos به صورت خودکار از تمامی عکس های موجود در اسمارت فون بک آپ می گیرد و در صورت اجازه شما، آنها را از روی دستگاه پاک می کند. این قابلیت تازه یک روز است که به اندروید اضافه شده و برای فعال نمودن آن کافیست دکمه Free Up Space را در قسمت تنظیمات انتخاب کنید.

به علاوه باید بگوییم در حال حاضر برخی از موبایل های اندرویدی قادر هستند نسخه های کپی عکس ها را از روی کارت حافظه اس دی نیز پاک کنند. اگر اپ Photos، گالری پیش فرض دستگاه شما باشد با این آپدیت جدید خیلی سریع و بی دردسر می توانید فضای اشغال شده موبایل تان را آزاد کنید و استفاده مفیدتری از آن داشته باشید.

قابلیت کاربردی یاد شده به زودی برای پلتفرم iOS نیز عرضه خواهد گشت. گوگل همچنین آپدیتی برای این اپلیکیشن بر روی وب ارائه داده که از امروز قابل استفاده است. سرویس تحت وب Photos تاکنون عکس ها را با رزولوشن کامل در گوگل درایو ذخیره می کرد اما اکنون این آپدیت به طور خودکار حجم تصاویر را کاهش می دهد تا فضای کمتری در کلاود اشغال کنند. شاید تصور کنید این مسئله به کیفیت عکس ها آسیب می رساند اما به یاد داشته باشید عکس های گرفته شده با اسمارت فون هرگز آنقدر بزرگ نیستند که با کم کردن حجمشان، لطمه جدی به کیفیت و وضوح آنها وارد گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی