ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند پپسی با جمع آوری بودجه ای معادل ۳ میلیون یوان چین به تولید خواهد رسید

اگر به یاد داشته باشید ماه پیش خبرهایی در مورد تلفن هوشمندی که برند پپسی را یدک خواهد کشید انتشار یافت و حالا به نظر می رسد عاقبت قرار است تکلیف این موبایل و به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

اگر به یاد داشته باشید ماه پیش خبرهایی در مورد تلفن هوشمندی که برند پپسی را یدک خواهد کشید انتشار یافت و حالا به نظر می رسد عاقبت قرار است تکلیف این موبایل و به تولید رسیدن یا نرسیدنش مشخص گردد.

البته این سرنوشت بنا نیست آنطوری که شما فکر می کنید مقرر شود، زیرا ظاهراً Shenzhen Scooby Communication، یا همان شرکتی که می خواهد موبایل یاد شده را بسازد، برای به دست آوردن سرمایه ی لازم دست به دامن یک سایت جمع سپاری چینی همانند کیک استارتر شده و برای آغاز کار می بایست تا پیش از ۳۱ دسامبر ۳ میلیون یوان بودجه به دست آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا به امروز کمپانی مذکور توانسته ۵۷۰.۰۰۰ یوان سرمایه از علاقه مندان جمع آوری کند و البته کسی چه می داند، با توجه به اینکه هنوز تا فرا رسیدن مهلت تعریف شده چند هفته ای باقی مانده شاید عاقبت رقم هدف محقق گردد.

نسخه ای ویژه از تلفن هوشمند مورد بحث که تنها ۱.۰۰۰ عدد از آن به تولید خواهد رسید ۷۹ دلار قیمت گذاری شده (پیش فروش این نسخه به اتمام رسیده) و قیمت نهایی محصول نیز می بایست در حدود ۱۱۰ دلار باشد. مطابق اطلاعات به بیرون درز یافته ی قبلی و داده هایی که در سایت جمع سپاری هم اکنون در دسترس است موبایل پپسی یا همان "پپسی پی ۱" دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی خواهد بود و از چیپست ۱.۷ گیگاهرتزی و هشت هسته ای MT6792 مدیاتک در کنار ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره خواهد برد.

در قسمت پشتی دستگاه دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و در بخش جلویی نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته و از دیگر مشخصه ها هم می توان به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از فناوری ارتباطی LTE و دو درگاه سیم کارت اشاره داشت. ضمناً کاربر قادر خواهد بود یکی از درگاه های سیم کارت را برای کارت های حافظه ی جانبی میکرو اس دی استفاده کند.

شاید برای برخی از افراد این سئوال مطرح باشد که چرا پپسی در تلاش است که یک اسمارت فون بسازد؟ در پاسخ باید بگوییم دفتر چین کمپانی مذکور اظهار داشته آنها موبایلی را به تولید نخواهند رساند و تنها به شرکتی دیگر اجازه داده اند تا از نام و برند تجاری شان جهت بازاریابی بهینه استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    فردا هست که بگن شرکت ساندیس و گلدیس و ارژن میخان تلفن همراه بسازن

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    شرکت پپسی شرکت ساده و کوچکی نیس اما واقعا که ! موبایل هوشمندهم هرکه هرکه شده ! هرشرکتی امشب میخوابه خواب میبیند موبایل ساخته و فرداصبحش میخاد تلفن هوشمند بسازه ! تلفن همراهم مسخره بازی شده!

  • آرش
    آرش | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    دیگه شورشو در اوردن
    پس فردا چی توز موتوری هم گوشی میزنه و حتما ادعاشونم میشه و با سامسونگ و اپل هم کل کل میکنن
    خوب نوشابه فروشی ؟ برو نوشابتو بفروش به گوشی چیکار داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی
    علی | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    یاد بازی پپسی من افدتادم واسه ps1 بود یادش بخیر بازی پپسی من هیچوقت یادم نمیره اون زمان بازی پپسی من و کراش ترکونده بودن یادش بخیر خداییش .

مطالب پیشنهادی