ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشانه های دیگری از در دست توسعه بودن Surface Phone منتشر شد

HTML5TEST، بنچمارکی برای تست مرورگرها است و اخیرا اطلاعاتی منتشر ساخته که نشان از آماده سازی Surface Phone توسط مایکروسافت دارد. این تست روی ورژن 12 مرورگر Edge صورت پذیرفته. ورژنی که مربوط به ویندوز 10 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

HTML5TEST، بنچمارکی برای تست مرورگرها است و اخیرا اطلاعاتی منتشر ساخته که نشان از آماده سازی Surface Phone توسط مایکروسافت دارد. این تست روی ورژن 12 مرورگر Edge صورت پذیرفته.

ورژنی که مربوط به ویندوز 10 موبایل می شود و روی تلفن ها قرار گرفته بود، 10240 نام داشت که ورژنی قدیمی از مرورگر است. نسخه پیشین مرورگر در کنار ورژن قدیمی سیستم عامل کار می کرده که این مسئله نشان می دهد مایکروسافت زمان زیادی را مشغول ساخت سرفس فون بوده.

در ماه آگوست، شایعاتی منتشر شد که نشان می داد Surface Phone با نمایشگر 5.5 اینچی و رزولوشن 1440 در 2560، اوایل سال 2016 میلادی از راه می رسد. یک بخش از این شایعه که به نظر عجیب می رسید، استفاده از چیپست Intel Atom X3 بود.

این چیپ پیش از این برای رده تلفن های اقتصادی در نظر گرفته می شود و نه پرچمدارهایی با نمایشگر QHD. مایکروسافت تصمیم گرفت تا لومیا 950 را به صورت اختصاصی توسط AT&T، اپراتور نامدار آمریکایی عرضه کند و همین تصمیم به گمان برخی، می تواند نشان دهنده اهمیت بالای نام Surface نسبت به لومیا، نزد ساتیا نادلا و پانوس پانای باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mm98
    mm98 | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    قدیمی به نظر میاد.

  • BuBo
    BuBo | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    و باز خورده خراب کاری های مایکروسافت
    همون موقع که نوکیا رو گرفت باید این کار رو میکرد.
    البته که در کل حرکت خوبیه ولی هی تیکه پاره کردن گوشی هاش به مدل ها و اسامی مختلف کار رو یه جورایی براش خراب میکنه ولی خب باید به ثبات برسه کاش این ثبات رو زودتر انحام میداد قبل این که لومیاها رو به نام خودش تولید کنه.
    ولی در کل دوس دارم این حرکت رو همراه نظریه ای که گوگل هم میخوای گوشی های خودش رو تولید کنه.

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

      ؟؟؟؟ مایکروسافت ویندوز فون رو می شه گفت ریبوت کرد قبل از اومدن لومیا 950 و لومیا 950 xl احتمالا سرفیس و لومیا دو تا خط جدا از هم هستن

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

        یه شایعه دیگه اومده که مایکروسافت در حال کار روی قابلیت کانتینیوم برای اپلیکیشن های win 32 هم هست که احتمالا این با سرفیس فون انجام می شه

مطالب پیشنهادی