ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارتنر: ویندوز فون تنها ۱.۷ درصد از بازار جهانی موبایل را در اختیار دارد

کمپانی تحلیلی-آماری گارتنر یکبار دیگر گزارش خودش از وضعیت سه ماهه اخیر بازار تلفن های هوشمند را منتشر کرده و مطابق این گزارش به نظر می رسد پلتفرم مایکروسافتی ها یا همان ویندوز فون حال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

کمپانی تحلیلی-آماری گارتنر یکبار دیگر گزارش خودش از وضعیت سه ماهه اخیر بازار تلفن های هوشمند را منتشر کرده و مطابق این گزارش به نظر می رسد پلتفرم مایکروسافتی ها یا همان ویندوز فون حال و روزش از همیشه بدتر بوده و طی سه ماهه ی سوم ۲۰۱۵ سهم آن از بازار موبایل جهان به ۱.۷ درصد رسیده.

این رقم در حالی ثبت گشته که سال گذشته و در بازه ی زمانی مشابه ۳ درصد از بازار اسمارت فون ها تحت تملک مایکروسافت قرار داشته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بد نیست بدانید مایکروسافت در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ توانسته بود ۹.۰۳۳ میلیون دستگاه موبایل را به دست کاربران علاقه مند برساند، اما اکنون و در بازه ی زمانی مشابه سال جاری تنها ۵.۸۷ میلیون از اسمارت فون های این کمپانی قدرتمند توسط ساکنین نقاط مختلف جهان خریداری شده اند.

لازم است یادآور شویم غول نرم افزاری ساکن ردموند در گزارش مالی اش که به تازگی منتشر شده، آورده بود در فصل سوم سال مالی ۲۰۱۵، ۵.۸ میلیون موبایل لومیا فروخته و از همین رو می توان نتیجه گرفت تنها ۷۰.۰۰۰ تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز توسط تولید کنندگان شخص ثالث فروش رفته است.

"رابرت کوزا"، از مدیران گارتنر، در توضیح وضعیت موجود می گوید: «علیرغم اینکه به زودی ویندوز ۱۰ موبایل ارائه خواهد شد بازهم انتظار می رود پلتفرم مایکروسافتی ها سهم اندکی از بازار را در اختیار داشته باشد، زیرا کماکان قشر کثیری از کاربران به پلتفرم های سایر کمپانی های فعال علاقه مند هستند. به یقین در چنین شرایطی عمده ی تمرکز اسمارت فون های ردموندی ها روی اهالی کسب و کار قرار خواهد گرفت و سعی خواهند نمود این قشر را جذب کنند.»

در رابطه با تولید کنندگان موفق اسمارت فون نیز کماکان جایگاه اول و دوم به ترتیب در اختیار سامسونگ و اپل است و هوآوی یکی از سریع ترین و بیشترین رشد های ممکن را تجربه کرده؛ برند چینی با افزایش سهمش از ۵.۲ درصد در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ به ۷.۷ درصد در فصل مشابه ۲۰۱۵ رده ی سوم جدول را به خود تخصیص داده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Amir
    Amir | ۴ آذر ۱۳۹۴

    دوستان خواهشا با این ترولها که از گوشی هوشمند فقط بلدن با تلگرام کار کنن بحث نکنید.اینا چه میدونن مایکروسافت و ویندوز فون چیه.اخه بدبختها اگه مایکی و ویندوز نبود الان کامپیوتری هم نبود حداقل تو ایران.مایکی گوشی میده بیرون ۲۷۰ تومن فول امکانات که تازه به ویندوز ۱۰ هم اپدیت میشه اونوقت سامسونگ گوشی های غیر پرچمدارشو اصلا حساب نمیکنه که بخواد کوچکترین اپدیتی بده

  • رامین هستم
    رامین هستم | ۲۹ آبان ۱۳۹۴

    یک هکر : ویندوز فون ارزش هک کردن نداره

  • Hesam
    Hesam | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    دوست عزیز AndroidMan.شما کاملا از اسمت مشخصه که چقدر تعصب داری.شما با هنگرویدت کارکن خیلی ناراحتی اخبار مایکروسافتو نخون.محکوم به شکست؟مثل بچه ی 10ساله فکر میکنی،بعدا میبینی شکست میخوره یا پیروز میشه.تو کنسولم کاملا مشخصه چقدر سونی بهتره با اون دستش?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی