ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار تصاویری زنده از تلفن هوشمند Redmi Note 2 Pro

شیائومی به تازگی اعلام کرده قصد دارد رویدادی را در روز ۲۴ نوامبر (سوم آذر ماه) در کشور چین برگزار نماید. کمپانی مورد اشاره از رویداد مذکور با عنوان «فینال بزرگ» صحبت می کند و شواهد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

شیائومی به تازگی اعلام کرده قصد دارد رویدادی را در روز ۲۴ نوامبر (سوم آذر ماه) در کشور چین برگزار نماید. کمپانی مورد اشاره از رویداد مذکور با عنوان «فینال بزرگ» صحبت می کند و شواهد نشان می دهند که طی آن گجت ها و ابزارهایی فوق العاده معرفی خواهند شد.

ناگفته نماند که تقریباً تمامی منابع رسانه ای بر این باور هستند که در تاریخ مذکور کمپانی چینی از یکی از جدیدترین اسمارت فون هایش یعنی Redmi Note 2 Pro رونمایی به عمل خواهد آورد و شنیده های این روزها همانند حضور اسمارت فون مورد بحث در رگولاتوری TENAA و دریافت مجوز 3C نیز همین موضوع را تائید می کنند.

اما در همین راستا امروز تصاویری زنده از تلفن هوشمند پیش تر اشاره شده به اینترنت راه یافته اند که اجازه می دهند نگاهی دقیق تر و بهتر به آن داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در عکس های موجود به نظر می رسد با نسخه ای طلایی رنگ از جدیدترین دستاورد شیائومی رو به رو هستیم که بدنه اش از جنس فلز است و به وضوح نیز قادر هستیم حسگر اثر انگشت را در بخش پشتی آن ملاحظه نماییم.

دکمه های صدا و پاور در سمت راست محصول واقع شده اند و دوربین پشتی نیز قدری برآمدگی دارد، ضمناً‌ در عکس ها محل قرارگیری پورت شارژ و درگاه سیم کارت هم کاملاً قابل رویت هستند.

بر اساس شایعات قبلی Redmi Note 2 Pro نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی دارد و به ۲ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده است. موبایل تازه وارد چینی ها قدرت خودش را از چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی Helio X10 MT6795 مدیاتک می گیرد و اندروید ۵.۰.۲ را به همراه رابط کاربری MIUI OS به اجرا در می آورد.

در پشت دستگاه دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی جای گرفته و قسمت جلویی نیز میزبان دوربینی ۵ مگاپیکسلی است. ضمناً حدس زده می شود شیائومی این موبایلش را با قیمتی در حدود ۱۷۲ دلار راهی بازار کند.

نظر شما در مورد رویداد ۲۴ نوامبر (سوم آذر ماه) چیست و فکر می کنید Redmi Note 2 Pro با چنین قیمت، سخت افزار و ظاهری می تواند فروشی مناسب را تجربه کند یا خیر؟

Xiaomi-Redmi-Note-2-Pro-leak_1

Xiaomi-Redmi-Note-2-Pro-leak_2

Xiaomi-Redmi-Note-2-Pro-leak_3

Xiaomi-Redmi-Note-2-Pro-leak_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳۰ آبان ۱۳۹۴

    این عکس مربوط به zte v5 pro هست . میتونید سرچ کنید .من دارمش البته رنگ سیلور .

  • جواد
    جواد | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    با این قیمت مفته
    اما من تو کف فوکوس دوربینی که باهاش از این گوشی عکس گرفتن موندم
    خیلی محشره

  • SpongeBob
    SpongeBob | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    بیشتر میخوره گوشی هواوی باشه

  • رضا
    رضا | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    اگه مشکل باتری ردمی نوت 2 رو نداشته باشه دیگه نمی شه بهش ایرادی گرفت

مطالب پیشنهادی