ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اوپو برای حضور گسترده تر در بازارهای جهانی موبایل های خود را به اندروید نزدیک به خالص مجهز می کند

کمپانی اوپو سال های متوالی است که روی تلفن های هوشمند خود نسخه ای سفارشی شده از اندروید را عرضه می کند، اما ظاهراً این رویه قرار است به زودی دستخوش تغییر شده و کاربران ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

کمپانی اوپو سال های متوالی است که روی تلفن های هوشمند خود نسخه ای سفارشی شده از اندروید را عرضه می کند، اما ظاهراً این رویه قرار است به زودی دستخوش تغییر شده و کاربران اسمارت فون های این شرکت خوش نام چینی تجربه ای متفاوت را از محصولاتش به دست آورند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی مذکور امروز یک نسخه ی نزدیک به اندروید خالص را برای اسمارت فون های خود منتشر کرده که در اصل همان اندروید آب نبات چوبی است که با چند اپلیکیشن اوپو، از جمله اپ های ویژه دوربین، صدا و پشتیبانی از ژست های حرکتی همراه شده.

رام تازه انتشار یافته که از آن تحت عنوان "پروژه ی اسپکتروم" نیز یاد می شود در زمان حال بر روی موبایل های فایند ۷ و فایند 7a قابل استفاده خواهد بود و قرار است در آینده ای نزدیک برای سایر موبایل های اوپو نیز عرضه گردد. البته اوپو می گوید ارائه ی تجربه ی نزدیک به اندروید خالص برای دیگر دستگاه ها را به زمانی در ابتدای سال آتی میلادی موکول کرده؛ بازه ای زمانی که این کمپانی قصد دارد اندروید مارشملو را در اختیار کاربران محصولاتش قرار دهد.

هم اکنون اسمارت فون های شرکت مورد بحث به صورت پیش فرض با ColorOS به دست خریداران می رسند و هر فرد برای اینکه بتواند اندروید نزدیک به خالص را استفاده کند می بایست خودش شخصاً نسبت به نصب آن اقدام نماید.

هر چند شیوه ای که در بالا اشاره شد - نصب مستقیماً توسط کاربر - چندان مطلوب نیست اما این سرآغاز تلاش برند چینی برای حضوری گسترده تر در بازارهای جهانی محسوب می شود. اوپو می گوید از این طریق کوشش دارد توجه مشتریان غربی را به تولیداتش جلب کند زیرا می داند آنها سفارشی سازی های صورت پذیرفته روی اندروید را چندان نمی پسندند.

البته این روند در زادگاه کمپانی مذکور و کشورهای در حال توسعه ای مانند هند کاملاً برعکس است و ظاهراً ساکنین کشورهایی که اشاره شد به شدت به نسخه های سفارشی شده اندروید علاقه نشان می دهند و ترجیح شان بر این است که حتی افزونه ها، مارکت و اپ هایی سفارشی و ویژه ی منطقه ی سکونت شان در اختیارشان قرار گیرد.

اوپو هنوز جزئیات بیشتری را در رابطه با برنامه های آینده ی خود فاش نکرده ولی شواهد امر نشان می دهند که احتمالاً این شرکت از این پس بر اساس منطقه ی عرضه و علاقه مندی کاربران هر منطقه به صورت پیش فرض موبایل هایش را با اندروید نزدیک به خلاص و یا اندروید کاملاً سفارشی شده ارائه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • matin
    matin | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    اپو واقعا محصولاتش کیفیت خوبی داره من دو‌سال اپوو فایند ۵ دارم خیلی ازش راضیم .
    مرسی اپوو حال که اسپانسر بارسا هم شده

مطالب پیشنهادی