ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیام های ویدئویی اسکایپ اندروید از این پس قابل ذخیره سازی خواهند بود

اگر از اسکایپ برای ارسال و دریافت پیام های ویدئویی استفاده می کنید، خوشحال باشید چرا که با بروزرسانی اخیر آن قادر خواهید بود تا کلیه این پیام ها را در حافظه موبایلتان ذخیره کنید. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

اگر از اسکایپ برای ارسال و دریافت پیام های ویدئویی استفاده می کنید، خوشحال باشید چرا که با بروزرسانی اخیر آن قادر خواهید بود تا کلیه این پیام ها را در حافظه موبایلتان ذخیره کنید.

تیم اسکایپ با بروزرسانی اپلیکیشن اندروید به نسخه 6.11، قابلیتی فراهم کرده تا بتوانید با اشاره روی پیام های ویدئویی دریافتی، مستقیما آنها را در گالری تلفن هوشمندتان ذخیره کنید تا هر موقع که خواستید به تماشای آنها بنشینید.

در کنار این قابلیت جدید، در نسخه جدید اسکایپ می توانید بهتر از همیشه به مدیریت مکالمات بپردازید. دسترسی به گزینه هایی همچون حذف پیام ها، نشانه گذاری به عنوان خوانده شده و بی صدا کردن اعلان ها آسان تر شده و با ارتقای جستجوگر داخلی اپ، از این پس می توانید به غیر از مخاطبین به جستجوی محتوا در مکالمه هایتان هم بپردازید.

اگر اسکایپ را در موبایل اندرویدی خود نصب کرده باشید، به احتمال زیاد اپلیکیشن به صورت خودکار برایتان بروزرسانی شده. اما در غیر این صورت می توانید نسخه جدید را با مراجعه به گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی