ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اکنون می تواند اپلیکیشن ها را روی موبایل شما استریم کند

نتایج موتور جستجوی گوگل سالهاست که اطلاعات درونی اپلیکیشن ها را در بر می گیرد، اما تنها در صورت نصب این اپلیکیشن ها یا در صورت برخورداری آن اپ از یک وبسایت می توانستید به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

نتایج موتور جستجوی گوگل سالهاست که اطلاعات درونی اپلیکیشن ها را در بر می گیرد، اما تنها در صورت نصب این اپلیکیشن ها یا در صورت برخورداری آن اپ از یک وبسایت می توانستید به این نتایج دسترسی داشته باشید. گوگل از امروز برای بی نیاز شدن از نصب اپلیکیشن ها، راه تازه ای در اختیار کاربران قرار داده: کل اپلیکیشن را روی موبایل شما استریم می کند.

غول موتورهای جستجو به تازگی از آزمایش این قابلیت در موبایل های اندرویدی خبر داده تا هنگام جستجوی کاربران در گوگل، در صورت پیدا شدن نتایجی از درون اپلیکیشن ها، برای دسترسی به آنها اپلیکیشن کامل در دستگاه اندرویدی استریم گردد. به عنوان مثال، اگر مشغول جستجوی هتل برای رزرو باشید، گوگل می تواند نتایجی از درون اپلیکیشن HotelTonight را برایتان به نمایش در آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

از آنجایی که HotelTonight امکان رزرو هتل از طریق وبسایت را برایتان فراهم نکرده، گوگل با استریم اپلیکیشن می تواند دسترسی شما به امکاناتش را فراهم کند. گفتنی است طبق تستی که توسط منبع خبر صورت گرفته، HotelTonight هنگام استریمینگ اجرای نرم و روانی از خود به نمایش گذاشته، با این حال در پاسخگویی کمی کندتر از نسخه اصلی اپلیکیشن عمل می کند.

بنابر گزارش تک کرانچ، گوگل در حال حاضر تنها از استریم 9 اپلیکیشن پشتیبانی به عمل می آورد: HotelTonight، Weather، Chimani، Gormey، My Horoscope، Visual Anatomy Free، Useful Knots، Daily Horoscope و New York Subway. همچنین فعلا تنها کاربران آمریکایی که از اینترنت وای فای و اندروید آبنبات چوبی به بالا استفاده می کنند توانایی دسترسی به این قابلیت را خواهند داشت.

جستجوی گوگل همواره یکی از ضروریات دنیای وب محسوب می شده و حالا با پشتیبانی از اپلیکیشن ها، که اطلاعاتشان در هیچ جای دیگر قابل دسترسی نیست، روز به روز بر اهمیتش افزوده می گردد. گوگل اعلام کرده که به زودی این برنامه را در سطح وسیع گسترش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    اپ های تحت وب! هدفی که اسمارت فون ها باهاش به وجود اومدن! یه مدت محو شد ! و دوباره برگشت! آفرین گوگل! بی نظیر!

مطالب پیشنهادی